qunio Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 (edytowane) gsxr 750 K1 rok prod. 2000 przebieg 58 tyś. Import Włochy. Z wyposażenia pozakładałem: owiewki torowe dwuczęściowe, wanna na szybkkozłączki (oryginalnych nie mam) amortyzator skrętu LSL 7 stopni regulacji tarcze hamulcowe wave oryginały Galfer (plus oryginały w bardzo dobrym stanie) klocki Carbon Lorraine SBK5 przewody w stalowym oplocie przód, tył regulowana klamka sprzęgła XXD Racing (plus oryginał, nie draśnięta) Manetki Harris Performance Wyświetlacz biegów Starlane z regulowanym Shiftlight'em Łańcuch RK (najmocniejszy) konwersja na 520, plus lepsze przełożenie (licznikowe 290 nadal w zasięgu) Regulowane sety Valter Moto - juz lekko szlifnięte (oryginałów nie mam) Wydech Arrow Carbon już lekko przetarty na rogu (plus oryginał w bardzo dobrym stanie) Filtr BMC (plus oryginał) Power Commander PCIII USB z mapą pod wydech Carbonowe nakładki na ramę i dekiel alternatora Carbonadi Crashpady - mocowanie silniki i przenia oś, oraz szpulki w wahaczu - crashpady noszę ślady "użytkowania" ;), ale po obróceniu mogą jeszcze na siebie trochę przyjąć. Stompgripy na baku Amortyzator tył holenderskiej firmy Technoflex Racing Suspension - robiony na zamówienie jak każdy tej firmy, sprężyna będzie dobra dla kogoś między 70 a 85KG - niewielki przebieg, ale jakby co w pełni rozbieralny, tak zwany 3-clicker regulacja odbicia 54 kliknięcia, dobicia wolne prędkości kompresji 24 kliknięcia, dobicia szybkie prędkości kompresji 24 kliknięcia (plus w płenie sprawny oryginał) Widelec z nieco twardszymi sprężynami - olej bardzo często zmieniany Silkolene RSF PRO Racing, Akumulator Yuasa 2-letni Nowy napinacz rozrządu oryginał suzuki (stary do wglądu) Nowe uzwojenie alternatora Tourmax Nowe łożyska główki ramyNowy (używany, ale z niskim przebiegiem) kosz sprzęgła, nowe łożysko główne pod koszem oraz łożysko pod talerzem dociskowym - łożyska oryginalne Suzuki (stary kosz do wglądu).Nowy olej z filtrem (przejechane może za 150 km)Opon Pilot Power 2CT w połowie swojego żywota Motocykl posiadam 3 lata, na torze póki co była raz w zeszłym sezonie, zakończyło się to upadkiem na Sławińskim na rozgrzewkowym kółku czyli prędkość niewielka - uszkodzeniu uległ stelaż przód (wymieniony na nowy stary do wglądu)trochę owiewki, wgniotki na baku z jednej strony, szlifnięty dekiel alternatora, lekko szlifnięty wydech Arrow. Kierownice klamki, sety a tym bardziej rama nie wymagały wymiany. Rama i wahacz nie mają żadnych wgnieceń, rys i tym podobnych historii. Ostatnio ślizg na ulicy praktycznie bez żadnych uszkodzeń nie licząc otarć - nic nie wymagało wymiany, chwalmy Pana! Zarejestrowana i opłacona w ciągłym użyciu na ulicy - dwie soczewkowe lampy przód, lampa tył LED i kierunkowskazy wszystko z homologacją. Lusterka oryginał (plus tunigowe). Jeśli komuś zależy na wyglądzie to trzeba poprawić to i owo i tamto też, ale technicznie bardzo o nią dbam, wszystko regularnie smarowane (wszystkie możliwe dźwignie i łożyska, łącznie z dźwigniami tylnego zawieszenia), oczywiście olej, płyn chłodniczy i hamulcowy również wymieniane. Po synchronizacji przepustnic i ustawieniu czujnika przepustnicy zarówno w motocyklu jak i module PC. Wszystkie ważne połączenie zawsze na klej do gwintów, pracuje przy niej zawsze z kluczem dynamometrycznym. Używana do szybkiej jazdy szosowej i dojazdów do pracy (bez stuntu bo nie lubię tego). Spalanie przy ostrym winklowaniu 7,2 litra na 100km, zużycie oleju około 300ml na 1000km. Motocykl po mocnym przegazowaniu puszcza - w sensie dym z rury, w czasie jazdy mu się nie zdarza. Mocy mu jednak nie brakuje jest nadal wyczuwalnie mocniejszy od serii i ciągnie od dołu bez dziur w charakterystyce No to to by był uczciwy opis resztę trzeba zobaczyć samemu :) Cena z wszystkimi dodatkami 7600 PLN. Dodatków nie chcę ściągać i wolałbym sprzedać wszystko razem choć są kupę warte no, ale liczyłem się z tym że ta inwestycja się nie zwróci ;) Filmiki z tymże motocyklem - zdjęcia podeślę jak ktoś wyrazi taką wolę bo muszę porobić jakoś odpowiednio coby rys nie było widać ;) Motocykl jest w Nowym Sączu kontakt [email protected] Edytowane 27 Listopada 2011 przez qunio Cytuj SportJazda.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Witaj, jakiś czas temu mailowaliśmy :) Poszło PW Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qunio Opublikowano 28 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Witaj, jakiś czas temu mailowaliśmy :) Poszło PW Cześć poszła PW :) Cytuj SportJazda.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Ah te PW :) wysłane again :) Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qunio Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Ah te PW :) wysłane again :) Joł! wysłałem Ci coś ;) daj znać czy może tak być. Cytuj SportJazda.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qunio Opublikowano 2 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2011 Ah te PW :) wysłane again :) Cześć poszedł link do filmiku na PW :) Cytuj SportJazda.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 qunio - dzięki dostałem, jest git :) YUBY - no zobaczymy, mam nadzieję że jakiś chlebek z tej mąki się upiecze ;) Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.