Skocz do zawartości

gsxr 750 K1 2000


qunio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

gsxr 750 K1 rok prod. 2000 przebieg 58 tyś. Import Włochy. Z wyposażenia pozakładałem:

 

owiewki torowe dwuczęściowe, wanna na szybkkozłączki (oryginalnych nie mam)

amortyzator skrętu LSL 7 stopni regulacji

tarcze hamulcowe wave oryginały Galfer (plus oryginały w bardzo dobrym stanie)

klocki Carbon Lorraine SBK5

przewody w stalowym oplocie przód, tył

regulowana klamka sprzęgła XXD Racing (plus oryginał, nie draśnięta)

Manetki Harris Performance

Wyświetlacz biegów Starlane z regulowanym Shiftlight'em

Łańcuch RK (najmocniejszy) konwersja na 520, plus lepsze przełożenie (licznikowe 290 nadal w zasięgu)

Regulowane sety Valter Moto - juz lekko szlifnięte (oryginałów nie mam)

Wydech Arrow Carbon już lekko przetarty na rogu (plus oryginał w bardzo dobrym stanie)

Filtr BMC (plus oryginał)

Power Commander PCIII USB z mapą pod wydech

Carbonowe nakładki na ramę i dekiel alternatora Carbonadi

Crashpady - mocowanie silniki i przenia oś, oraz szpulki w wahaczu - crashpady noszę ślady "użytkowania" ;), ale po obróceniu mogą jeszcze na siebie trochę przyjąć.

Stompgripy na baku

Amortyzator tył holenderskiej firmy Technoflex Racing Suspension - robiony na zamówienie jak każdy tej firmy, sprężyna będzie dobra dla kogoś między 70 a 85KG - niewielki przebieg, ale jakby co w pełni rozbieralny, tak zwany 3-clicker regulacja odbicia 54 kliknięcia, dobicia wolne prędkości kompresji 24 kliknięcia, dobicia szybkie prędkości kompresji 24 kliknięcia (plus w płenie sprawny oryginał)

Widelec z nieco twardszymi sprężynami - olej bardzo często zmieniany Silkolene RSF PRO Racing,

Akumulator Yuasa 2-letni

Nowy napinacz rozrządu oryginał suzuki (stary do wglądu)

Nowe uzwojenie alternatora Tourmax

Nowe łożyska główki ramy

Nowy (używany, ale z niskim przebiegiem) kosz sprzęgła, nowe łożysko główne pod koszem oraz łożysko pod talerzem dociskowym - łożyska oryginalne Suzuki (stary kosz do wglądu).

Nowy olej z filtrem (przejechane może za 150 km)

Opon Pilot Power 2CT w połowie swojego żywota

 

Motocykl posiadam 3 lata, na torze póki co była raz w zeszłym sezonie, zakończyło się to upadkiem na Sławińskim na rozgrzewkowym kółku czyli prędkość niewielka - uszkodzeniu uległ stelaż przód (wymieniony na nowy stary do wglądu)trochę owiewki, wgniotki na baku z jednej strony, szlifnięty dekiel alternatora, lekko szlifnięty wydech Arrow. Kierownice klamki, sety a tym bardziej rama nie wymagały wymiany. Rama i wahacz nie mają żadnych wgnieceń, rys i tym podobnych historii. Ostatnio ślizg na ulicy praktycznie bez żadnych uszkodzeń nie licząc otarć - nic nie wymagało wymiany, chwalmy Pana!

 

Zarejestrowana i opłacona w ciągłym użyciu na ulicy - dwie soczewkowe lampy przód, lampa tył LED i kierunkowskazy wszystko z homologacją. Lusterka oryginał (plus tunigowe).

 

Jeśli komuś zależy na wyglądzie to trzeba poprawić to i owo i tamto też, ale technicznie bardzo o nią dbam, wszystko regularnie smarowane (wszystkie możliwe dźwignie i łożyska, łącznie z dźwigniami tylnego zawieszenia), oczywiście olej, płyn chłodniczy i hamulcowy również wymieniane. Po synchronizacji przepustnic i ustawieniu czujnika przepustnicy zarówno w motocyklu jak i module PC. Wszystkie ważne połączenie zawsze na klej do gwintów, pracuje przy niej zawsze z kluczem dynamometrycznym.

 

Używana do szybkiej jazdy szosowej i dojazdów do pracy (bez stuntu bo nie lubię tego). Spalanie przy ostrym winklowaniu 7,2 litra na 100km, zużycie oleju około 300ml na 1000km. Motocykl po mocnym przegazowaniu puszcza - w sensie dym z rury, w czasie jazdy mu się nie zdarza. Mocy mu jednak nie brakuje jest nadal wyczuwalnie mocniejszy od serii i ciągnie od dołu bez dziur w charakterystyce

 

No to to by był uczciwy opis resztę trzeba zobaczyć samemu :)

 

 

Cena z wszystkimi dodatkami 7600 PLN. Dodatków nie chcę ściągać i wolałbym sprzedać wszystko razem choć są kupę warte no, ale liczyłem się z tym że ta inwestycja się nie zwróci ;)

 

Filmiki z tymże motocyklem - zdjęcia podeślę jak ktoś wyrazi taką wolę bo muszę porobić jakoś odpowiednio coby rys nie było widać ;)

 

Motocykl jest w Nowym Sączu kontakt [email protected]

 

 

 

 

 

Edytowane przez qunio
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...