hesuss Opublikowano 18 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2011 Nie mogę edytować... Nigdy nie trzymałem takiego moto w rękach, jak on się ma do japońców, pod względem jakości wykonania, właściwości jezdnych, zawieszenia etc. Czy pozycja i charakterystyka bardziej odpowiada np. cbr F4 czy "ostrzejszym" motocyklom jak np. gsxr, r6 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manow Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Witam wszystkich i z góry dziękuję za pomoc. Po krótce opiszę problem z moją Daytoną.Silnik uruchomiony (garaż) , temp dochodzi do 102 st.C i włącza sie wentylator, temperatura spada i tak od nowa, po kilku minutach temp. rośnie i cały czas chodzi wentylator. Niby wszystko ok , ale od czasu do czasu pojawia sie pojedyńczy pęcherzyk powietrza w zbiorniczku wyrównawczym. Gdy zgaszę moto -hmm - tu robi sie ciekawiej - pecherzyki powietrza pojawiają sie regularnie, jeden po drugim przez jakis czas, temp. nadal wzrasta, gdy pęcherzyki nazwjmy to "wyszaleją sie" temp spada powoli, płyn jest zaciągany ze zbiorniczka w układ.Czy to normalne? Prosiłbym o porady użytkowników innych maszyn jak również Daytony 600PS.Nowy płyn w układzie chłodzenia, korek na chłodnicy puszcza w obie strony, głowica szczelna, nowa uszczelka pod głowicą zamontowana, luzy zaworowe ustawione. Proszę o wszelkiego rodzaju sugestie.PozdrawiamMario Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.