Skocz do zawartości

Triumph Daytona 600


Rekomendowane odpowiedzi

Nie mogę edytować...

 

Nigdy nie trzymałem takiego moto w rękach, jak on się ma do japońców, pod względem jakości wykonania, właściwości jezdnych, zawieszenia etc.

 

Czy pozycja i charakterystyka bardziej odpowiada np. cbr F4 czy "ostrzejszym" motocyklom jak np. gsxr, r6 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Witam wszystkich i z góry dziękuję za pomoc.

 

Po krótce opiszę problem z moją Daytoną.

Silnik uruchomiony (garaż) , temp dochodzi do 102 st.C i włącza sie wentylator, temperatura spada i tak od nowa, po kilku minutach temp. rośnie i cały czas chodzi wentylator. Niby wszystko ok , ale od czasu do czasu pojawia sie pojedyńczy pęcherzyk powietrza w zbiorniczku wyrównawczym. Gdy zgaszę moto -hmm - tu robi sie ciekawiej - pecherzyki powietrza pojawiają sie regularnie, jeden po drugim przez jakis czas, temp. nadal wzrasta, gdy pęcherzyki nazwjmy to "wyszaleją sie" temp spada powoli, płyn jest zaciągany ze zbiorniczka w układ.

Czy to normalne? Prosiłbym o porady użytkowników innych maszyn jak również Daytony 600

PS.

Nowy płyn w układzie chłodzenia, korek na chłodnicy puszcza w obie strony, głowica szczelna, nowa uszczelka pod głowicą zamontowana, luzy zaworowe ustawione.

 

Proszę o wszelkiego rodzaju sugestie.

Pozdrawiam

Mario

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...