ares Opublikowano 3 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2004 Kopie dzwignie rozrusznika i tłok stoi w miejscu ( zero kompresji ) 8O 8O 8O Próbowałem zapalić na pych włączam bieg i motocykl jedzie dalej zero reakcji ze strony silnika O co chodzi :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 3 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2004 A sprawdzałeś sprzęgło? Czy wszystko z nim w porządku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 3 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2004 czeeeeechcesz poprostu powiedzec ze uklad korbowy nie reaguje na zadne proby odpalania ? no to na 100% jest sprzeglo , albo sie slizga albo stozek na wale poszedl sie j*b*ć , rozdeklowac silnik i wtedu sie okarze co sie stalo :D pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 3 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2004 Dokladnie!!! To jest na 100% sprzeglo :idea: :idea: Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Kozik Opublikowano 4 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2004 Masz pecha. SPRZEGLOStrasznie upierdliwa i nie latwa do naprawy rzecz jezeli spadlo ze storzka. Trzymam kciuki zeby to tylko sprezyny w docisku skapitulowaly i poprostu plytki sie slizgaja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 5 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2004 Dzięki wszystkim za pomoc :( Masz pecha. SPRZEGLO :D :D :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 17 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2004 No i sprawdziły się wasze przypuszczenia ściągnąłem lewą pokrywę silnika i co się okazało SPRZĘGŁO spadło ze stożka Teraz pytanie jak je włożyć z powrotemCzy taki sposób jest dobry:nakładam sprzęgło na stożek nakładam element dystansowy 15mm i dokręcam to wszystko nakrętka od obrotomierzaI jeszcze jedno z jaką siłą dokręcać :?: :?: :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 17 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2004 Witay!Dokładnie tak się powinno postepować jak napisałeś. Przed założeniam sprzęgła na stożęk przyjzyj się czy niema na nim ( stożku) zadr i niarówności. Jeżeli coś takiego wystepuje wyrównaj osełką. Pilnik tu mozna o'kant...... rozbić. Jeżeli są wątpliwosci co do stanu stożka to pokryj go kolorowym mazakiem i po nałożeniu dość mocno sprzegła pokręć. Będzie widać które elementy nalezy wyrównać. Dobrze jest sprzęgło a ściśle wewnetrzną krawędź wspólprajującą ze stożkiem nagrzać i szybko zakręcić. Wtedy pasowanie jest lepsze. W niektórych MZ-etach pomiędzy wał a sprzęgło czyli na stożek zakładana była wygieta podkładka dystansująca sprzęgło. Dokręcenie sprzęgłą czyli pokonanie wygięcia tejże podkładki to już byla sztuka a co dopiero dociśniecie stożka.Moment 9-11 KgmPozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 18 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2004 Dzisiaj założyłem sprzęgło, dokręciłem pokrywę, zalałem silnik olejem i odpalam sprzęta i co silnik dzwoni jak holera :( :( :evil: normalnie się z deka wkurzyłem Na szczęście to tylko nie było dokręcone elastyczne zawieszenie silnika :D :D :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 25 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2004 No i dzisiaj powtórka z rozrywki sprzęgło spadło :crossy: Na stożku nie ma zadr i nierówności ale za to są na tej części sprzęgła która wchodzi na stożek Próbowałem ponownie nałożyć sprzęgło i weszło na stożek do takiej odległości ze jeszcze widać z 1mm (patrząc od strony silnika) tej zębatki na którą wchodzą płytki sprzęgła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz Opublikowano 25 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2004 Ja miałem coś podobnego w swojej maszynie!! Przyczyną było nie dokecone sprzęgło na stozku wału. Do tego doszedł jeszcze niesprawny kopnik który pomimo wielokrotnego kopania nie dawał znaku życia! Okazło sie iż kopnik miał luz na tych zebatkach. Zmniejszyłem luz i kopnij zaczął "łapac za wał".A i do tego jeszcze poluzowały sie srubki na sprzęgle. Pzdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.