adampary Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 PO INTENSYWNEJ JEŹDZIE W TERENIE ZACZOŁ KOPCIĆWYMIENIONE USZCZ.ZAWORÓW,ORAZ PIERŚCIENIE NA TŁOKU ( NA MOCY NIE STRACIŁ ANI TROCHE TYLKO POCZUŁ APETYT NA OLEJ ) GDZIE SZUKAĆ PRZYCZYNY . :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 W tłoku, w tych sprzętach nie zmienia się samych pierścieni tylko komplet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adampary Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 PIERŚCIENIE ZOSTAŁY ZMIENIONE PROFILAKTYCZNIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 NIE ZMIENIA TO FAKTU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adampary Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 prawdopodobnie znalazłem przyczyne - drobna rysa (pęknięcie ) przy prowadnicy zaworu wydechowego.czy ktos ma moze taka głowicea jak nie to gdzie tego szukać za pomoc dziekuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.