Piero8 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 (edytowane) witam Pytanie: czy żyję??? oczywiście :-) Podkręciłem troszkę obroty na wyższe... i działa... Koleś w serwisie Hondy powiedział mi, że i tak nie zmienia się zapłonu w VTX a silnik jest dużej pojemności i mocy i potrzebuje wyższych obrotów a na wyższym biegu i niższych obrotach będzie się krztusił... jeżdżę odkrecając bardziej manetkę gazu po zmianie biegu i jest git :-) zobaczymy... Pozdrawiam serdecznie :-) Edytowane 31 Sierpnia 2011 przez Piero8 Cytuj Piero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCHA75 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 V-twin o dużej pojemności z wysokim momentem obr. potrzebujący do startu wysokich obrotów? Toć mój DragStar 650 ruszał płynnie z dołu przy powolnym pyrkaniu i się nie dławił. Nie jestem mechanikiem ale trochę dziwne się mi wydaje to wyjaśnienie w Hondzie. Czy nie o to chodzi, że istotą v-twinów dużych pojemności jest ich duża elastyczność, tzn. że powinny spokojnie i bez szarpania kardanem przyspieszać od 50 km/h na piątym biegu czyli przy minimalnych obrotach? Mój DragStar o połowę mniejszej pojemności tak się właśnie zachowywał. Słyszałem, jak Twój silnik dławił się przy obrotach jałowych gdy dodawałeś gazu na postoju, naprawdę podkręcenie obrotów jałowych rozwiązuje problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piero8 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Jak coś się zadzieje to podjadę do Hondy albo wypróbuję magików Metaxy :-) Do zobaczyska !!! Cytuj Piero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Koleś w serwisie Hondy powiedział mi, że i tak nie zmienia się zapłonu w VTX a silnik jest dużej pojemności i mocy i potrzebuje wyższych obrotów a na wyższym biegu i niższych obrotach będzie się krztusił... Piero - Mycha ma rację, coś gościu za przeproszeniem p... Słyszałeś jak mój chodzi. Nie ważne, że to niższa pojemność - czasami zdarza mi się zwolnić na wysokim biegu, nie redukkując go i jedyne czym reaguje moja maruda na otwarcie przepustnicy, to "kołysaniem" garami, wrzucam wówczas niższy bieg i jadę dalej. Nie ma mowy o zgaśnięciu. Możesz podjechać do chłopaków z MK Moto (masz rzut beretem)http://www.mkmoto.pl/kontakt.html Ja dzisiaj chętnie się pokręcę, ale ok 23:00, wieczorkiem montuje gmole (poprawili mi mocowania i zobaczymy czy wszystko OK :bigrazz: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCHA75 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Jeździsz jeszcze o 23:00 ?:icon_eek: O tej porze ja się już kładę, pozazdrościć tylko formy :clap:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 (edytowane) Mycha - każda pora do jazdy jest dobra, byle nie wiało, padało i jeże na drogę nie wychodziły. Jak coś grubszego robię przy motocyklu, zawsze wolę się pół godzinki pokręcić, niż potem rano w drodze do pracy odkryć, że coś jest nie tak. Kiedyś po wymianie filtrów zapowietrzyły mi sie przewody paliwowe i zauważyłem to dopiero w porannej drodze do pracy. Efekt fajny, jakby ktoś założył blokadę prędkości na 70 km/h :icon_biggrin: Sprawdziłbym wieczorkiem, nie miałbym niespodzianki. Edytowane 31 Sierpnia 2011 przez Gandalf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piero8 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Gandlaf masz wyrozumiałych sąsiadów :-) Cytuj Piero Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Gandlaf masz wyrozumiałych sąsiadów :-)Nooo - w tym Ciebie :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jnqwy Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Jak by co, to na jakieś weekendowe przejażdżki to się pisze :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCHA75 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 (edytowane) W tą sobotę lub niedzielę, kto ma czas i ochotę na nieco dalszą wycieczkę? Potencjalne cele: Kazimierz Dolny lub Podlasie. Tak z max 200 - 300 km na cały dzień. Jakiś porządny obiad na trasie. Prędkość czoperowa 80-90 km/h, w porywach może więcej. Chodzi o przyjemne, bezpieczne turlanie w pięknych okolicznościach przyrody, nie wyścigi :).Oczywiście jeśli pogoda dopisze... Edytowane 31 Sierpnia 2011 przez MYCHA75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezja110 Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2011 Hej, a czy w czoperowe szeregi przyjmiecie turystyka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCHA75 Opublikowano 1 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 (edytowane) Jeśli lubisz tempo 80-90 km/h to jak najbardziej :cool: . Szeregi nie są stricte czoperowe :rolleyes: . Chętna na sobotnią lub niedzielną wycieczkę? Edytowane 1 Września 2011 przez MYCHA75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 W tą sobotę lub niedzielę, kto ma czas i ochotę na nieco dalszą wycieczkę? Potencjalne cele: Kazimierz Dolny lub Podlasie. Tak z max 200 - 300 km na cały dzień. Mycha - ja w ten weekend mam dyżur i muszę być w pobliżu Wawy, więc raczej odpadnę :sad: Ale następne weekendy, aż do końca Września mam wolne, więc chętnie wówczas gdzieś dalej się ruszę - nawe na dwa dni jak ktoś tylko będzie chętny :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frezja110 Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 Jeśli lubisz tempo 80-90 km/h to jak najbardziej :cool: . Szeregi nie są stricte czoperowe :rolleyes: . Chętna na sobotnią lub niedzielną wycieczkę? Hej, takie tempo jak najbardziej mi odpowiada :)Z tym, że w ten weekend zasilam szeregi akcji http://forum.motocyk...-dalibora-2011/ Lecz będę śledzić ten wątek i zapewne na następny wypad się dołączę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gandalf Opublikowano 1 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2011 (edytowane) Hej, takie tempo jak najbardziej mi odpowiada :)Z tym, że w ten weekend zasilam szeregi akcji ... O , właśnie też się zastanawiałem nad uczestnictwem ...Byłaś wcześniej ? Jak to wygląba ? Trzeba się jakoś wcześniej rejestrować, czy po prostu pojawić w umówionym miejscu ? Co do sprzętów, to nie ważne na jakim jeździsz i jeżeli chopper'owe prędkości Ci odpowiadają, to nie ma problemu :flesje: Ktoś fajnie to opisał w innym wątku i pozwolę sobie go przytoczyć: ..." plastiki " jeżdżąc z (przed) nami, trochę się nudzą, oni wola wpatrywać się w jeden punkt podczas jazdy :) my natomiast delektujemy sie otaczającymi nas widokami.... Od razu zaznaczę, że nie mam nic do ścigaczy i pozdrawiam ich tak samo „lewą w górze”, jak innych - tylko preferuje inną jazdę :flesje: Edytowane 1 Września 2011 przez Gandalf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.