zibibus Opublikowano 19 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2011 Witam!Zakupiłem jakiś czas temu Kawasaki ZZR 1100 z 95r. po pewnym czasie silnik okazał się szrotem który był rozbierany i złożony BEZ WIĘKSZOŚCI USZCZELEK tylko na silikon !!!To dziwne ale przy zakupie jeździł, palił i pracował bez zarzutu. Przejechałem nim prawie 800 km aż do wymiany oleju, łańcuszka rozrządu, uszczelki pod kapą zaworów, była też regulacja zaworów i gaźników.Wszystko ładnie i pięknie aż do momentu jak zapaliła mi się kontrolka ciśnienia oleju po zrobionych kilkunastu kilometrach po odebraniu od mechanika.Pojechałem do mechanika by to sprawdził, musiał rozebrać silnik i okazało się że nowy olej pewnie wypłukał cały syf i resztki silikonu którego po rozebraniu było wszędzie pełno, jak i drobinek metalu co ujawniło nieciekawy jego stan.Poszukuję więc silnik na wymianę niestety ceny są wysokie i znalazłem silnik od GPZ 1100 z 96r. za przyzwoite pieniądze. Może ktoś wymieniał już silnik od GPZ 1100 do ZZR 1100 i ma jakieś doświadczenia czy pasuje czy gaźniki pasują i na co jeszcze zwrócić uwagę??? proszę o pomoc !!! pozdrawiam P.S.Może ktoś ma na sprzedaż silnik do ZZR 1100 ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibibus Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 Odpowiem sam sobie P A S U J E !! tylko głowice z gaźnikami zostawiamy od ZZR-a i wszystko śmiga !!Oczywiście po wymianie pojechałem jeszcze na regulacje i jest bajka !!Zrobiłem już ponad 5.000 tys. km i nic :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.