Staś CBR600f Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2011 problem wykika z pęknięcia w korpusie jednego z gaźników zxr750 ,wiadoma rzecz - kupno nowych gaźników ale tu zaczynaja się schody, a mianowicie nowe kosztuja tyle co cały motocykl z roku 93 a z używkami róznie może byc ale podobno można je zastąpić gźnikami od zx9r z 94-95r i z tego co wyczytałem na forum na takim zestawie silniczek pracuje lepiej jak na orginałach, prosze o pomoc - czy taka podmianka jest żeczywiście możliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 14 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2011 jesli ich średnica jest taka sama i bez problemu pasuj do króćców ssących jak i tych od filtra to można spróbować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekezn Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2011 witam , ja u siebie zamieniłem gaźniki w swoim zxr750j 92 na takie z zx9 tylko nie wiem z którego roku , problemów ze zmiana nie miałem żadnych , porządnie jeszcze nie przetestowałem jak to chodzi ale na dzień dzisiejszy moim zdaniem niema wielkiej różnicy w zachowaniu silnika na nowych gaźnikach , przekręciłem dysze ze starych gaźników może dlatego niewidzie różnicy , pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staś CBR600f Opublikowano 21 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2011 o właśnie i o takie info mi chodziło a jak wyglądała sprawa zamocowania i kąta pomiędzy filtrem a krućcami czy nie trzeba było zbytnio kombinowac montarzem jak byś mógł to napisz troche szczegółowych info THX pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arekezn Opublikowano 22 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2011 kwestia montażu ogranicza się do odkręcenia starego gaźnika z króćców ssących, zamiany dysz , przełożenia ze starego gaźnika króćców tych w które później wepniesz puszkę powietrza , aha i zxr750 mial jedno wejscie paliwa na 4 gazniki a zx9 ma dwa wejscia wiec trujnik sie przyda, gaźniki wyglądają właściwie identycznie tak wiec wszystko poprzekładać to żaden problem , mi bez wiekszych regulacji silnik chodzi bardzo dobrze - wolne obroty rowne , wkreca sie ok ,no ile pali jeszcze niewiem :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.