.smoku. Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 (edytowane) Jak w temacie Sprzęt sprowadzony z anglii dopieszczony na miejscu: -pomalowany wg oryginalu + naklejki etc -polerowany wahacz, rama i felgi -turystyczyna szyba -power commander -filtr K&N -wydech REMUS poprowadzony gora -regulowany tylny amortyzator -nowe aku, regulator napiecia, alternator (regulator porzadny na grubych przewodach powinno juz nie byc z tym wiecej problemow jak to w VFR bywa) -nowe obszycie siedzenia -klocki przed sezonem nowe zalozone -opony, naped ok -tarcze jeszcze z sezon spokojnie pociagna -przebieg ok 45000 km GRATISY: oslona zadupka, stelarz amatorsko zrobiony + kuferek centralny (zadna rewela ale daje rade i jest gratis), plus pare czesci minusy- w sierpniu przewrocil mi sie delikatnie na bok w garazu co spowodowalo mala ryske na dolnej czesci owiewki bocznej lewej i wygiecie lewego crashpada (wiec go teraz po prostu nie ma) Foto: http://img820.imageshack.us/img820/6348/vfr1.jpg Cena: 10 500 zl Moto uzywalem 2 sezony i wlozylem w niego duzo kasy i serca. Jak ktos zainteresowany zapraszam na priv. Nie mam parcia na sprzedaz wiec jak ktos ma przyjechac i marudzic nad kazda ryska to niech sobie daruje. Moto bylo uzywane a nie stalo na wystawie w sklepie. :) http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M2388187 Edytowane 5 Stycznia 2011 przez .smoku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.