JaJaN Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 (edytowane) Witam Mam zamiar zmienić oryginalny amor skrętu suzuki na akcesoryjny. Chce kupić jakiś firmowy (LSL, HYPER PRO, ...) ale używany - 400-500zł. Wiele jest na aukcjach, ale od innych motongów. Chciałbym wiedzieć, jak długi amor skrętu wejdzie w miejsce oryginalnego amorka, żeby nie było problemu z zainstalowaniem go w miejscu oryginalnego oraz z zestawem mocującym. Proszę o odpowiedzi głównie posiadaczy podobnych maszyn z zainstalowanymi akcesoryjnymi amorami skrętu. Jednakże chłonę wszystkie informacje. Pozdro Edytowane 25 Grudnia 2010 przez JaJaN Cytuj GPZ 500s => GSX-R 750 K2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaJaN Opublikowano 25 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Ok, ale jaki jest długi? Część cylindryczna albo całość przy skręceniu kiery max w lewo? Jeśli będę znał ten parametr, to będę mógł szukać amorka od innych moto. Cytuj GPZ 500s => GSX-R 750 K2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Jeśli chodzi o Hyper-Pro to długości samych amortyzatorów są takie same. Czyli jeden model amora (jedne wymiary) bo wersje są dwie CSC - liniowy (stary model) i RSC - progresywny (nowy model), natomiast tylko mocowania są do każdego modelu (oczywistość) inne. Reasumując. Jeśli Hyper-Pro ma w ofercie amortyzator do Twojego w tym wypadku Gixa, kupujesz obojętnie jaki. Problemem może być mocowanie, które jako nowe potrafi kosztować prawie tyle co sam amortyzator - 400 - 600 złotych. A jeśli miałbyś dostęp do takiego oryginalnego mocowania, można bez problemu wytoczyć na wzór. LSL - jak ja wybierałem amor, oglądałem. No i ja jak baba. Wszystko co kupuję musi się podobać. Wybrałem Hypera bo wygląda przekozacko :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaJaN Opublikowano 25 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 (edytowane) Wygląd mam głęboko w du*ie. Amor będzie zabunkrowany głęboko pod owiewkami więc mi to wisi... Ważne jest dla mnie, żeby pasował w oryginalne miejsce od starego amortyzatora (który przestał tłumić a w zabawę w wymianę oleju na gęstszy mi się nie chce bawić). Dzięki temu nie będę musiał bawić się w mocowania, gdyż zainstaluje w oryginalne miejsce, bądź tylko troszkę pokombinuję z zamocowaniem.... ( GIXER ma przy lewej ladze miejsce do przymocowania amorka oraz przy ramie o ile dobrze pamiętam..) Jeśli YUBY mógłbyś zmierzyć +/- tego Twojego, to byłbym wdzięczny. Pozdro Edytowane 25 Grudnia 2010 przez JaJaN Cytuj GPZ 500s => GSX-R 750 K2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 No ja mam stary CSC. Ja miałem RSC, jedyną różnicą jest podobno agresywniejsza amortyzacja wstrząsów, jednak porównania nie mam, bo nigdy nie miałem wersji CSC. Jakimiś szczegółami w konstrukcji się oczywiście różnią. I jest jeszcze około 100 złotych droższy jako nowy. Wygląd mam głęboko w du*ie. Amor będzie zabunkrowany głęboko pod owiewkami więc mi to wisi... A ja tego w dupie nie miałem, bo w 954 amor jest zainstalowany między bakiem a półką. Jestem estetą i jakoś to wyglądać musiało :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JaJaN Opublikowano 25 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 A ja tego w dupie nie miałem, bo w 954 amor jest zainstalowany między bakiem a półką. Jestem estetą i jakoś to wyglądać musiało :bigrazz: Domyśliłem się :) W takim przypadku rozumiem w pełni kwestie wyglądu :) http://moto.allegro.pl/amortyzator-skretu-...1381877077.html Dzięki. Będę śledził, choć nie mam dużych nadziei na zakończenie się aukcji w moich widełkach cenowych. Cytuj GPZ 500s => GSX-R 750 K2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.