Skocz do zawartości

Długośc amorka skrętu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam zamiar zmienić oryginalny amor skrętu suzuki na akcesoryjny.

Chce kupić jakiś firmowy (LSL, HYPER PRO, ...) ale używany - 400-500zł.

Wiele jest na aukcjach, ale od innych motongów. Chciałbym wiedzieć, jak długi amor skrętu wejdzie w miejsce oryginalnego amorka, żeby nie było problemu z zainstalowaniem go w miejscu oryginalnego oraz z zestawem mocującym. Proszę o odpowiedzi głównie posiadaczy podobnych maszyn z zainstalowanymi akcesoryjnymi amorami skrętu.

Jednakże chłonę wszystkie informacje.

Pozdro

Edytowane przez JaJaN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o Hyper-Pro to długości samych amortyzatorów są takie same. Czyli jeden model amora (jedne wymiary) bo wersje są dwie CSC - liniowy (stary model) i RSC - progresywny (nowy model), natomiast tylko mocowania są do każdego modelu (oczywistość) inne.

 

Reasumując. Jeśli Hyper-Pro ma w ofercie amortyzator do Twojego w tym wypadku Gixa, kupujesz obojętnie jaki. Problemem może być mocowanie, które jako nowe potrafi kosztować prawie tyle co sam amortyzator - 400 - 600 złotych. A jeśli miałbyś dostęp do takiego oryginalnego mocowania, można bez problemu wytoczyć na wzór.

 

LSL - jak ja wybierałem amor, oglądałem. No i ja jak baba. Wszystko co kupuję musi się podobać. Wybrałem Hypera bo wygląda przekozacko :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląd mam głęboko w du*ie. Amor będzie zabunkrowany głęboko pod owiewkami więc mi to wisi... Ważne jest dla mnie, żeby pasował w oryginalne miejsce od starego amortyzatora (który przestał tłumić a w zabawę w wymianę oleju na gęstszy mi się nie chce bawić). Dzięki temu nie będę musiał bawić się w mocowania, gdyż zainstaluje w oryginalne miejsce, bądź tylko troszkę pokombinuję z zamocowaniem.... ( GIXER ma przy lewej ladze miejsce do przymocowania amorka oraz przy ramie o ile dobrze pamiętam..)

 

Jeśli YUBY mógłbyś zmierzyć +/- tego Twojego, to byłbym wdzięczny. Pozdro

Edytowane przez JaJaN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja mam stary CSC.

 

Ja miałem RSC, jedyną różnicą jest podobno agresywniejsza amortyzacja wstrząsów, jednak porównania nie mam, bo nigdy nie miałem wersji CSC. Jakimiś szczegółami w konstrukcji się oczywiście różnią. I jest jeszcze około 100 złotych droższy jako nowy.

 

Wygląd mam głęboko w du*ie. Amor będzie zabunkrowany głęboko pod owiewkami więc mi to wisi...

 

A ja tego w dupie nie miałem, bo w 954 amor jest zainstalowany między bakiem a półką. Jestem estetą i jakoś to wyglądać musiało :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja tego w dupie nie miałem, bo w 954 amor jest zainstalowany między bakiem a półką. Jestem estetą i jakoś to wyglądać musiało :bigrazz:

Domyśliłem się :) W takim przypadku rozumiem w pełni kwestie wyglądu :)

 

 

Dzięki.

Będę śledził, choć nie mam dużych nadziei na zakończenie się aukcji w moich widełkach cenowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...