Marecki_ Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Twój "schemacik" ma "błędzik". Ten przekaźnik, który przedstawił kolega ma styki zwierne i rozwierne. W takim przypadku 30 plus z aku i 87a plus na klakson. Cytat Krempego jest ok. gdy uwzględni się, że opisuje podłączenie przekaźnika tylko zwiernego. Przy takim podłączeniu klakson będzie wył dopóty nie naciśniesz klawisza. Masz rację. W zwykłym przekaźniku (zwiernym) jest tak jak narysowałem. Naciśnięcie guzika zamyka obieg i zasila cewkę, dzięki czemu następuje zwarcie styków 87 i 30, co powoduje wycie sygnału - gdy puści guzik obieg się rozłącza i styki w przekaźniku również. Krempy kup najzwyklejszy przekaźnik (koszt parę zł w każdym motoryzacyjnym) - wtedy będzie git i nie będzie "pożareczku" w "domeczku" :wink: Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.