mwojtyra Opublikowano 22 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2010 Witam, sprzedaję Suzuki GSF 600S Bandit z 1999r. Kupiłem go na jesieni 2009 jako pierwszy motocykl. Wybór okazał się bardzo dobry - motocykl jest bezawaryjny i rewelacyjnie spisuje się w codziennym użytkowaniu (dojazdy z przedmieścia do pracy w centrum). Niestety niedawno miałem wypadek na motocyklu kolegi i muszę zrezygnować z dalszej jazdy w tym sezonie. Na wiosnę tego roku przy stanie licznika 79 000 km motocykl przeszedł pełny przegląd w zakresie: - niezbędne regulacje i smarowania - wymiana oleju (Motul 5100 polsyntetyk) i filtra oleju - wymiana wszystkich klocków hamulcowych (tył + przód) wraz z czyszczeniem zacisków - wymiana wszystkich świec (na NGK) - wymiana filtra powietrza - synchronizacja gaźników - wymiana opon - założyłem nowiutkie opony sportowo-turystyczne Pirelli Diablo Strada - spisują się znakomicie i dzięki swojej doskonałej przyczepności wydatnie zwiększają bezpieczeństwo podróżowania tym motocyklem oraz umożliwiają dynamiczne przyspieszenie; a posłużą jeszcze niejeden sezon (do tej pory przejechały tylko 4,5tyś. km) Jak widać z rozmachu poczynionych inwestycji motocykl miał mi służyć dłużej, niż do połowy sezonu. Do zrobienia w najbliższym czasie zostało zawieszenie - wymiana sprężyn i oleju. Łańcuch był przeze mnie regularnie smarowany. Zostało też jeszcze sporo zapasu do naciągania go. Motocykl będąc moją własnością nie zaliczył żadnego szlifa. W przeszłości też raczej nie miał takich przygód - widoczne na zdjęciach ślady na owiewce i tłumiku wskazują tylko na niegroźne przewrotki parkingowe. Na baku znajduje się małe wgniecenie - podobno od uderzenia kamienia i tak też wygląda. Dodatkowo o ochronę motocykla dbają porządne, dobrze dopasowane gmole. Poprzedni właściciel również dbał o motocykl. Z uzyskanych od niego informacji wynika, że w poprzednim sezonie: - wymieniony był olej i filtr oleju - wymieniony był akumulator - wymieniona była linka sprzęgła - zmieniony został tłumik na akcesoryjny wydech BOS OWAL z opcjonalnym DB killerem (nie używałem, bo bez niego tłumik nie jest bardzo głośny, a brzmi świetnie) - zmienione kierunkowskazy z tyłu - naklejony tankpad harris - zakrętka wlewu oleju zmieniona na termometr - bardzo przydatny w zimę, kiedy silnik dłużej się rozgrzewa Prowadziłem zapisy tankowań z których wynika, że motocykl pali średnio 5,9 l/100km (min: 4,66 max: 6,85) co dało średni koszt przejechania 100km na poziomie 27,65zł. Bak paliwa wystarcza na ok. 200km + rezerwa. Fotki do obejrzenia w ogłoszeniu na Otomoto. Więcej mogę wysłać na maila. Cena 6500zł. W razie dodatkowych pytań jestem dostępny poprzez email (<imie.nazwisko>@gmail.com) i telefon (502 529 079). Motocykl można obejrzeć w Józefowie k/Otwocka pod Warszawą. Pozdrawiam, Michał Wojtyra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mwojtyra Opublikowano 18 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Witam ponownie! Pogoda już jesienna, a więc cena spada - 5 999zł za przyzwoity motocykl w sam raz na pierwszą maszynę. Pozdrawiam, Michał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.