Dr.Artur Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Honda NR? 750 z owalnymi tlokami tez niezle krecila chyba kolo 20 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Honda NR? 750 z owalnymi tlokami tez niezle krecila chyba kolo 20 tys. Głowy nie dam, ale wydaje mi sie iż NR500 przekraczało 20 000. 750 jak się nie mylę 18500. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Kawasaki LT250 , chyba LT , juz nie kojarze dobrze, chopperek na rzędowej dwójce, 250cm3 miał obrotomierz wyskalowany chyba do 15 tys obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bajaos Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 honda rc 166 http://world.honda.com/MotoGP/history/RC16...o/pages/19.html Pisze ze 18 000 :) Nho ale to sportowy motocykl. Nie wiem ile teraz w moto gp maja na cyferblacie. wDZwięk ma fajny :) Cytuj Mają tam piwo tak zimne jak serca waszych dziewczyn..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 f1 do 20 tys dochodzila na 3 litrowych silnikach a moto gp chyba pod 19 teraz dochodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.