Skocz do zawartości

Lakier w kilkuletniej Virago


marekz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

 

Przymierzam sie do kupna Virazki. Kilka dni temu nawet ogladalem jedna i zaskoczyla mnie pewna rzecz, ktora wydala mi sie podpadajaca. Otoz, "chrom" na silniku byl w bardzo oplakanym stanie, praktycznie caly odpadl. Facet upieral sie, ze tak jest w kazdej Virago, ale nie wiem czy mam w to wierzyc. W zasadzie wydawalo mi sie, ze to nie jest chrom, tylko nikiel, a ten duzo gorzej sie trzyma przy sporych roznicach temperatur.

 

Poradzcie czy u Was tez wystepuje podobne zjawisko???

 

Pozdrawiam,

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Ujeżdżam swoje moto już jakiś czas i muszę przyznać, że chrom na pokrywach silnika jest mało odporny – to fakt. Mój motocykl sprowadzony został z USA parę lat temu, a poprzedni właściciel, delikatnie rzecz ujmując, nie dbał o niego za bardzo. Zimę spędzał w komórce zbitej z desek, gdzie szpary były takie jak w płocie. Zmiany temperatur (mróz, wilgoć, słońce itp.) nie wpłynęły korzystnie na chrom. Na deklu od strony wlewu oleju w moim motocyklu chrom łuszczy się i jest to mało miły wygląd.

Ale są jeszcze inne ważne rzeczy, jakimi powinieneś się kierować przy zakupie motocykla.

STAN TECHNICZNY. Jeśli stan techniczny nie budzi wątpliwości i motocykl pod tym względem jest OK to „brzydki chrom” wykorzystaj do utargowania ceny. Dopieszczanie jest naprawdę przyjemne. Nie sądzę, aby motocykl miał szlifa i tylko łuszczący się chrom o tym świadczył. Takie wątpliwości można sprawdzić na innych podzespołach.

Bądź czujny i powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam Virago535 z 1991roku. Moje pokrywy skrzyni i sprzęgła wyglądają dokałdnie tak: http://republika.pl/kubo/inne/virago17.jpg a lagi tak: http://republika.pl/kubo/inne/virago18.jpg może wygląd tych cześci niejest zachwycający, lecz moja Virażka jest we wprost IDEALNYM stanie i ani silnik, ani zadne inne części nie są do wymiany. Więc ja także jesetm za tym, abyś takie dupesrołki jak właśnie zżarty chrom potraktował jako rzecz ułatwiającą zbicie ceny. Ja z moją Virażką niezamierzam nic w tym sezonie robić. Dopero w zimie się pobawię albo w polerowanie aluminium, albo w chrom, choć chrom BARDZO drogo wychodzi, więc chyba na polerowaniu się skończy. Tobie też bym radził, ze jak kupisz tamten motorek to, żebyś poprostu dał go komuś do profesjonalnego wypolerowania zżartych części.

Jeśli silnik jest jak w każdej dobrze eksploatowanej Virago JAK IGŁĄ, to kupuj i nawet się niezastanawiaj. Dekle to małe piwo, a motocykl jest naprawdę wart uwagi.

(te zdjecia przedstawiały dokałdnie moje cześći)

 

Pozdrawiam, Kuba

Poszukujesz ubioru, części eksploatacyjnych?

Zapraszam -> http://www.facebook.com/bimoto

http://moto.allegro....hp?us_id=681059

11111lyo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

racja chłopaki u mnie tez rok 93 chrom jeszcze sie swieci ale jest połuszczony tak jakby popekany ale sie tm nie przejmuje moto jest stan igła a to sobie zrobie jak bede kiedys chet chet silnik robił chromuja gdzies aluminium nad morzem ale nie wiem dokładnie gdzie bo nie szukałem tego jeszcze dokładnie tak wiec co do tego chromu to zbijaj z ceny i biez moto jak je3st igła stan chyba ze cos jeszcze jest nie tak to sobie odpusc powodzonka przy zakupie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w ostatnim czasie miałek okazję oglądać wiele virówek i nie tylko sprowadzanych ze Szwajcarii, Niemiec czy Belgii i mimo, że było mi bardzo trudno zachować powściągliwość wierzyłem, że gdzieś tam jest moja wymarzona virówka i stare dobre zasady się sprawdziły!!! Nadszedł taki dzień kiedy stanołem przed VX750 i w jednej sekundzie podjąłem decyzję o zakupie.

To o czym piszesz występowało bardzo często ( szczególnie przy tych sprowadzanych z Niemiec ). Najprawdopodobniej powstaje to w skutek nieprawidłowego garażowania sprzętu! Spotykałem również takie z dziurami w chromach, lagach i innych miejscach...( żużlowe choppery??? ).

Moim zdaniem lepiej kupić sprzęt "zadbany" niż ryzykować a potem tracić czas i pieniądze na usuwanie problemów.

Niestety nie mogę wysłać foto...bo coś mi nie wchodzi ( pomocy!!! ) ale chętnie sie z wami podzielę tym co misię udało trafić...

Ja osobiście zrobię wszystko żeby moje moto za kilka lat wyglądało z.....cie!!! Nie żałuję na serwis i konserwację a przede wszystkim użytkuję dla przyjemności...

 

Bądź ciepliwy. Szukaj. Pytaj a znajdziesz!!!!

 

POWODZENIA!!!!

 

Aaron

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzieki za wszystkie sugestie i za zamieszczone zdjecia. To co widzialem wygladalo bardzo podobnie.

Bede szukal zadbanej, ale tego chromu nie bede traktowal jako jakis priorytet. Mam nadzieje, ze w najblizszych dniach napisze jakiegos optymistycznego posta z nowokupionej 535. Tylko najpierw musze ja znalezc, wiec jesli ktos chcialby sie pozbyc rocznika do '94 ....

 

Jeszcze raz dzieki,

Marek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witka...potwierdzam...coś skopali przy produkcji i chrom sie łuszczy lub pęka...szczególnie w rocznikach 90-93 modele 4FY :-(...taka karma...w 94 wszystko jest już cacy...troche dziwne bo w XV1100 z tych czasów problem raczej nie występuje..hmmm....czyżby Yamcia oszczędzała na czymś?...nieważne taka karma ;-)

 

p.s.

mówię o modelach XV750 gdyby coś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...