Jezior Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Mój VX800 nadal nie chce zapalić. Naładowałem akumulator, ale coś spawie w przekaźniku. zauważyłem ze poprzedni własciciel i tak juz włożył przekaźnik samochodowy :evil: macie jakieś pomysły co tam teraz wsadzić? nie mogę znaleźć odpowiedniego do VX'a. Pomożecie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2010 Weź multimetr w rękę, ustaw na pomiar napięcia stałego w zakresie 20v, podłącz do akumulatora i zobacz jakie ma napięcie. Następnie zrób to samo tyle, że jednocześnie spróbuj odpalić silnik i zobacz o ile spadnie podczas próby odpalenia. Podaj te dwie wartości na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jezior Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Weź multimetr w rękę, ustaw na pomiar napięcia stałego w zakresie 20v, podłącz do akumulatora i zobacz jakie ma napięcie. Następnie zrób to samo tyle, że jednocześnie spróbuj odpalić silnik i zobacz o ile spadnie podczas próby odpalenia. Podaj te dwie wartości na forum. Sprawdziłem przekaźnik jednak jest sprawny. Coś musi mi robić zwarcie albo pobierać prąd w motorze;/ od razu po podłączeniu klem napięcie na Akumulatorze spada do 10V :icon_eek: Na jutro już wezwałem elekromechanika, może coś razem uradzimy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 10v to stanowczo za mało, aby odpalić moto. Jesteś pewny, że akumulator nie ma uwalonej jednej celi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jezior Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 10v to stanowczo za mało, aby odpalić moto. Jesteś pewny, że akumulator nie ma uwalonej jednej celi? Nie bo jak go wyjąłem i mierzyłem to miał prawidłowe 12.6V więc jest sprawny:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Po wyjęciu on sobie może pokazywać, że ma 12,6 v. Wyjmij go, podłącz do niego żarówkę h4, lub jakąś inną dość mocną i sprawdź napięcie. W sowim miałem to samo, pokazywał idealnie napięcie, ale co z tego, jak pod lekkim obciążeniem spadało do 10 v. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jezior Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Po wyjęciu on sobie może pokazywać, że ma 12,6 v. Wyjmij go, podłącz do niego żarówkę h4, lub jakąś inną dość mocną i sprawdź napięcie. W sowim miałem to samo, pokazywał idealnie napięcie, ale co z tego, jak pod lekkim obciążeniem spadało do 10 v. OK. Zaraz biorę sie do roboty. OK. Zaraz biorę sie do roboty. Sprawdziłem jak mówiłeś żarówką, ale było wszystko ok napięcie spadło z 12.6 do 12.2 więc akumulator musi być sprawny. tylko coś w motocyklu bierze mi zaraz po wsadzeniu akumulatora dośc duży prąd że spada do 10V napięcie :icon_eek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jezior Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2010 Sprawa rozwiązana-rozrusznik padł :icon_evil: muszę go wydostać i sprawdzić może wystarczy tylko wyczyścic i podreperować, a jak nie to trzeba szukać nowego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi