xKuchcikAZS Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Witam . Jakiś czas temu zakupiłem Suzuki RG 80 z 1993 r. w wersji GAMMA . Wszystko fajnie jeździło do czasu . Wczoraj nie zakręciłem kranika, a że mialem problemy z gaźnikiem, motor kompletnie się zalał . Probowaliśmy go odpalić, lecz po milionowym kopnięciu, kopa po prostu się urwała . Chciałbym się zapytać w sprawie : Czy ktoś orientuję się, czy wał ten, na którym mocuje się kopke przechodzi przez cały silnik ? W tej chwili, ten wał nie wystaje mi nawet zza prawej pokrywy, więc nie mam nawet jak tej kopki przymocować . Przy zakupieniu motoru, nie zwrócilismy na to uwagi, ze juz wczesniej kopa z tym wałem była spawana . Chciałbym też również znaleść Schemat budowy silnika do suzuki rg 80 . Przeszukałem całe google, przeróżne tematy na forum i wiele innych stron, ale nigdzie nie znalazłem schematu . Jezeli ktoś posiada takowy schemat to proszę o odpowiedź w temacie lub na meila kuchcik95azs(małpa)o2.pl . Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
disarms Opublikowano 16 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2010 Jeśli dobrze pamiętam to w rg wałek kopki da radę ściagnąć po zdjęciu pokrywy sprzęgła, nie idzie on przez cały silnik tak więc nie będzie problemu z jego wymianą. problemem może być znalezienie wałka i kopki - kopkę bardzo ciężko znaleźć z używek i najcześciej mają wytarte te ząbki przez co się ślizgaja. Najpewniej dlatego też twoja kopka była spawana do wałka! Można szukać w serwisie ale to będzie raczej droga zabawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.