kacpextreme Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 Temat ma charakter informacyjny. nie umiem pisać długich powieści, ale mam nadzieję, że tym co napiszę, ułatwie komuś życie. Jeśli dzieje nam się coś z zaworami wydechowymi- nie otwierają się lub coś innego, postępujemy zgodnie z instrukcją. - odkręcamy dekielek po prawej stronie , wykręcamy przedłużkę wałka obrotowego. Odpalasz silnik i wkręcasz na jakieś 8000 obr. Jeśli wałek wychodzący z miski olejowej się przekręci, to z ,,nadajnikiem'' wszystko ok. żeby dostać się do wałków musisz: spuścić płyn chłodniczy, wykręcić taką nakładkę mocowaną na jedną śrubę pod prawym dekielkiem, odkręcić głowicę. Po odkręceniu mamy takie 2 bolce, które wystają ponad linie cylindra- to właśnie te zawory. ciągniemy jeden i drugi do góry, i wyciągamy popychacz na prawą stronę. teraz możemy wyciągnąć zawory. przy składaniu: zawór z większym wyciąciem idzie na lewo. zawory mają taką kropkę, a wałek - nacięcie . montujemy to tak, żeby kropka wałka wypadała na zaznaczonej kresce na wałku. -Składamy wszystko jak należy, cieszymy się zregenerowanym systemem kips :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.