Maks13 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Witam. Niedawno wszedłem w posiadanie motorka jakim jest kilofazer, motor sprowadzony był ze stanów i tam poprzedni właściciel wymienił oryginalną kierownicę na prostą obniżając również do maksimum wysokość mostków mocujących kierownicę do górnej półki, taka przeróbka w stylu street fighter (odległość kierownicy od półki górnej to 2 cm). Wygląda to całkiem fajnie, ale niestety cierpi na tym komfort jazdy na dłuższych trasach. W związku z tym chciałem powrócić do wersji oryginalnej, jednak nie mam w okolicy nikogo znajomego z takim motorem i nie wiem jaką dokładnie kierownicę kupić (o oryginał jest bardzo trudno). Może byłby ktoś w stanie mi pomóc i powiedzieć jaka to ma być kierownica - linki mile widziane. I druga sprawa: jaka jest wysokość oryginalnych mostków mocujących kierownicę do górnej półki i może ktoś wie gdzie mógłbym je dostać? Z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Adam K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 a takie cos - http://www.allegro.pl/item1064945467_yamah...a_ciezarki.html ? Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maks13 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Dziękuję za szybką pomoc. Jak się nic innego nie znajdzie to chyba ją wezmę, jednak wolałbym w czarnym kolorze. A może ktoś się orientuje jaka jest różnica między mocowaniem kierownicy (mostkami) i samą kierownicą w modelu 1000 i 600. Do 600 jest dużo więcej ogłoszeń i jeżeli nie ma jakiejś znacznej różnicy to mógłbym kupić od 600. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Do bandita swietnie pasuje kiera od mzty. Do horneta pasuje kiera od simsona. Byc moze do swojego fazera dobierzesz cos z oferty dla sprzetow z poprzedniej epoki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maks13 Opublikowano 14 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 Do bandita swietnie pasuje kiera od mzty. Do horneta pasuje kiera od simsona. Byc moze do swojego fazera dobierzesz cos z oferty dla sprzetow z poprzedniej epoki. Może coś podobnego dało by się dobrać, jednak mi zależy najbardziej na oryginale, lub czymś prawie identycznym. Ale dzięki za sugestie. To jest moje pierwsze moto, mieszkam w niezbyt dużym mieście i przed zakupem nigdy na żywo nie widziałem innego kilofazera (może to kogoś dziwić), dlatego pytam o kształt kierownicy. A decyzję przy zakupie co do wyboru modelu w dużej mierze zawdzięczam właśnie lekturze tego forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 14 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2010 W moim Fazim mam kierę LSL, może te zdjęcia coś Ci podpowiedzą: 1 foto 2 foto Kilo Faza na pierwsze moto - raczej niezbyt dobry wybór- uważaj, On nie wybacza błędów... Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maks13 Opublikowano 15 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 W moim Fazim mam kierę LSL, może te zdjęcia coś Ci podpowiedzą: 1 foto 2 foto Kilo Faza na pierwsze moto - raczej niezbyt dobry wybór- uważaj, On nie wybacza błędów... Całkiem fajna jest ta kierownica. Jeździłeś wcześniej na oryginalnej? Jest jakaś różnica w komforcie prowadzenia (na tym najbardziej mi zależy), czy nie jest trochę niższa od oryginału? Czy mógłbyś mi napisać jaka jest odległość kierownicy od górnej półki na oryginalnych mostkach (je też muszę kupić). A co do wyboru kilofazera na pierwsze moto, to uważam go za bardzo dobry wybór i znajomi jeżdżący moto od wielu lat również go pochwalają. Maszyna jest już ujażmiona i posłusznie wykonuje polecenia. Początkowo myślałem o 600 bo bałem się 1000, ale pewne osoby przekonały mnie aby nie pchać się w 600. Mówili, że po kilku miesiącach zacznie trochę brakować, że 1000 pewniej się prowadzi, że dobrze zbiera się z samego dołu, że w niedługim czasie i tak będę się oglądać za 1000 a wtedy 600 nie jest zbyt łatwo sprzedać. I dlatego postanowiłem kupić raz a dobrze i jestem mega zadowolony, po kilku tygodniach jazdy jestem już skażony tą mocą i nie chciałbym niczego słabszego. AK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Może te pomysły coś pomogą: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?showtopic=118283 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 15 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2010 Kształt kierownicy jest bardzo zbliżony do oryginału, lecz jest dłuższa, przez co lepiej wprowadza się moto w zakręty. Jutro jak wrócę wcześniej z pracy to postaram się zmierzyć tą odległość o którą prosiłeś. Koledzy mają rację co do 600 - szybko szukałbyś 1000, lecz powiem Ci, że jeździłem różnymi maszynami, też 600, lecz do kilofazy mam pełen respekt, choć już zrobiłem nim w tym sezonie około 4tys km... Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 ja mam nową kierownicę, 3cm wyższą niż twoja, może Ci podpasuje. http://allegro.pl/item1066117691_kierownic..._superbike.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 16 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2010 ...Czy mógłbyś mi napisać jaka jest odległość kierownicy od górnej półki na oryginalnych mostkach (je też muszę kupić)... U mnie jest to 27 mm, mierząc od dolnej części rury kierownicy do górnej półki. Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maks13 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 (edytowane) U mnie jest to 27 mm, mierząc od dolnej części rury kierownicy do górnej półki. Dzięki za sprawdzenie, u mnie jest to 2 cm więc różnica nie jest duża i na razie dam sobie chyba spokój z wymianą tych uchwytów, zobaczę jak będzie po wymianie samej kiery. Dziękuję wszystkim za zainteresowanie i pomoc. Zdecyduje się na tą LSL jaką ma Marecki. Tylko nie wiem dokładnie która to jest, czy to jest LSL Touring czy jakaś Superbike - pamiętasz może? pozdrawiam Adam K. Edytowane 17 Czerwca 2010 przez Maks13 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2010 Na 99% jest to LSL Touring. Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maks13 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Na 99% jest to LSL Touring. Jeszcze raz dzięki. W takim razie kupuje tego LSL'a. pozdrawiam Adam K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.