kacpszak Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Hej, widzac wiele tematów w sieci na temat Yamahy tzr50 w wolnej chwili postanowiłem to pozbierac i podzielic sie wiadomosciami jako były posiadacz tak wspaniałego motorku jakim jest tzr'ka. Drugą czyczyna bylo to ze był to mój pierwszy motocykl. Dlaczego motocykl a nie skuter czy motorower??? Uważam ze ta 50'siątka zasługuje na zaszczytne jedno z pierwszych miejsc pod wzgledem wykonania i pod wzgledem osiągów, oraz przyjemnością z jazdy. Siedząc na Tzr czujesz sie jak na rawdziwym motorze, 6 stopniowa skrzynia biegów pozwala osiągnąc zaskakujace wyniki, oczywiscie po odblokowaniu. Silnik: 1-cylindrowy, 2-suw, około 2.41 KM (1.8 kW)) przy 6500 RPM moment obr. 2.87 Nm (0.3 kgf-m or 2.1 ft.lbs) przy 5500 RPM (jednak przy pełnym odblokowaniu mozna otrzymac około 10KM) na 3 biegu mozecie juz ogladac kolegów w lusterkach jak jadą na swych skuterkach :icon_razz: Wymiary: Dług/szer/wys 2,202 /689 /1,105 mm rozstaw osi 1,341 mm wys. siedzenia 815 mm Zawieszenie: Przednie zawiesznie to 130mm hydrauliczny amortyzator, zas z tyłu konfortową jazde zapewni centralny teleskop o skoku 31mm. Układ hamulcowy: Przedni hamulec jest idealny, 280mm zapenia idealne hamwanie,zac tylni 220mm, zaczyna działac dopiero gdy poczuje cięzką noge. Ogumienie: Przod: 100/80-17 zas tył: 130/70-17 To zdradza troche jej małą moc, jednak wypada duzo lepiej z ogumienie niz nawet Honda 125 patrząc na jej opony mamy wrazenie, ze ktos sie pomylił i załozył koła od roweru. Masa: Jak dla początkującej osoby 13 lub 15 latka, jest bardzo mała tylko 114kg Design: Wygląd zasługuje na wielką pochwałe. Widac ze Yamaha przywiązuje duzą wagę do wyglądu, nawet dla najmłodszy. Nie bojąc sie wysmiania mozna bezwstydu podjechac pod same dzwi dyskoteki. Prezętowany model moze zaskoczyc nie jednego posiadacza prawa jazdy kategorii A1, gdyz na 4 biegu rozpedza sie do 80km/h zas na 5 do 90km/h. Kładąc sie jak na torze wycigowym, czyli tworząc wraz z motorkiem jeden zwarty element mozemy osiągnąc na 6 biegu około 105km/h w zaleznosci od masy kierowcy. Hmm... Tzr'ka posiada tez wady: -6bieg według mnie niewiele rózni sie od 5, dlaczego?? dlatego ze jadąc na 5 biegu 90km/h wyprostowanym i wrzucając 6 bieg obroty spadają do 1.000 tys a motocykl moze jechac do 93km/h zas jesli sie pochylimy wtedy widac lekką róznice. -Brak wskaznika paliwa (kontrolki rezerwy) jest to uciązliwe gdy podczs jazdy gasnie nam motocykl po czym musimy zatrzymac sie przekrecic kranik na zapasowe 2 litry odczekac 5-7min i jechac dalej. -Kolejna wada to tłumik przypominający nieco w wiekszej skali slomke. ostatnia komora po odblokowaniu to tylko atrapa nie tłumi dzwieku, poniewaz wykonuje za nia to zadanie 1 komora. Poza tym co opisałem w tym wypracowanku nie wiem z czym wam moge jeszcze pomoc ;-)) A jesli chodzi o to czy bym polecił innym mówie zdecydowanie TAK :notworthy: Dodaje równiez ling do 5minutowego filmiku, który przedstawia opisywany model Yamahy TZR50 zycze miłego ogladania P.S. W razie pytan piszcie to postaram sie wam pomoc. :icon_mrgreen: Szerokiego lewego, i udanego sezonu 2010 :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.