kojot 400 Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 mam proglem nie wiem jak nasmarować tylne zawieszenie w suzuki drz 400s nie ma wogule żadnych kalamitek żeby wepchnąć troche smaru zaczyna mi troche zgrzypieć w instrukcji obsługi nic niema o smarowaniu może ktoś posiada instrukcje napraw to tam może coś bedzie prosze o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 2 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2010 Najprościej to po prostu porozkręcać, wyczyścić, nasmarować i złożyć. U siebie taki zabieg przeprowadzam 3 razy w sezonie, roboty nie ma dużo a można zaoszczędzić trochę kasy, bo zestawy naprawcze tanie nie są a w sklepach z łożyskami b.rzadko mają takie wymiary, przez ostatnie 2 lata w yamasze wymieniłem tylko 1 łożysko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot 400 Opublikowano 3 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 bananek napisał: Najprościej to po prostu porozkręcać, wyczyścić, nasmarować i złożyć. U siebie taki zabieg przeprowadzam 3 razy w sezonie, roboty nie ma dużo a można zaoszczędzić trochę kasy, bo zestawy naprawcze tanie nie są a w sklepach z łożyskami b.rzadko mają takie wymiary, przez ostatnie 2 lata w yamasze wymieniłem tylko 1 łożysko to dzienki za rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2010 Ogólnie warto tam często zaglądać i smarować w motocyklach używanych w terenie, bo wydłuży to życie tych łożysk, ja jeszcze jak smaruje zawieszenie to jednocześnie robię łożyska główki ramy oraz kół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkulpa Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 Jeśli słyszysz piski to pewnie łożysko PDS masz już na wykończeniu. Możesz to sprawdzić jeżeli moto postawisz na podnośniku centralnym oprzyj się o siedzenie i pociągnij tylne koło do góry. Jeśli są luzy to łożysko do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kojot 400 Opublikowano 4 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 mkulpa napisał: Jeśli słyszysz piski to pewnie łożysko PDS masz już na wykończeniu. Możesz to sprawdzić jeżeli moto postawisz na podnośniku centralnym oprzyj się o siedzenie i pociągnij tylne koło do góry. Jeśli są luzy to łożysko do wymiany. [/qu jest luz ale taki malutki minimalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2010 On tam w drzecie nie ma pds to nie ktm, tylko system kiwaczek. Żeby sprawdzić luz postaw moto na czymś żeby tylne koło było w gorze, ruszając kołem w górę i dół obserwuj kiwaczke, jak tam nie będzie luzu to zobacz czy na mocowaniu wahacza nie ma luzu lub na łożyskach amortyzatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.