Skocz do zawartości

Regulacja wiązki światła w Honda CB400SS


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim!

 

Właśnie mam jechać na rejestrację motoru i czeka mnie przegląd techniczny w japonii, który jest bardzo dokładny i staram się do niego przygotować jak najlepiej, bo pierwszy już oblałem z powodu świateł :icon_evil: Nie przeczę - wkurzyło mnie to na początku dopóki nie zauważyłem że poprzedni właściciel założył customowy reflektor. :icon_evil: i nie ma co sie dziwić że rejestracja wyszła niepomyślnie. Teraz mam założony reflektor certyfikowany z co prawda innego motoru ale bez żadnych przeróbek.

 

Pozostaje jedna kwestia. Jak go wyregulować, żeby Panu bogu nie bił po oczach :bigrazz: ? Słyszałem o domowych sposobach, czyli ustawienia motoru na 5 metrów od ściany, jednak nie wiem czy jest to skuteczny sposób na ruch lewostronny i czy można stosować w motorach. :( Może ktoś z was ma jakieś rady i sposób na jako takie wyregulowanie tego światła, bo z japońska stacją kontroli nie pogadasz i nic nie wytłumaczysz - musi być dobrze albo do widzenia :banghead:

 

Przegląd mam jutro rano więc bardzo bym prosił o szybką odpowiedz.

 

Wiem że Honda CB400SS nie była sprzedawana w Europie więc wstawiam zdjęcie i wierzcie mi ale ten motor to nie weteran. :cool:

 

Honda CB400SSV2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...