Lord_Nikkon Opublikowano 23 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2010 Cześć wszystkim! Właśnie mam jechać na rejestrację motoru i czeka mnie przegląd techniczny w japonii, który jest bardzo dokładny i staram się do niego przygotować jak najlepiej, bo pierwszy już oblałem z powodu świateł :icon_evil: Nie przeczę - wkurzyło mnie to na początku dopóki nie zauważyłem że poprzedni właściciel założył customowy reflektor. :icon_evil: i nie ma co sie dziwić że rejestracja wyszła niepomyślnie. Teraz mam założony reflektor certyfikowany z co prawda innego motoru ale bez żadnych przeróbek. Pozostaje jedna kwestia. Jak go wyregulować, żeby Panu bogu nie bił po oczach :bigrazz: ? Słyszałem o domowych sposobach, czyli ustawienia motoru na 5 metrów od ściany, jednak nie wiem czy jest to skuteczny sposób na ruch lewostronny i czy można stosować w motorach. :( Może ktoś z was ma jakieś rady i sposób na jako takie wyregulowanie tego światła, bo z japońska stacją kontroli nie pogadasz i nic nie wytłumaczysz - musi być dobrze albo do widzenia :banghead: Przegląd mam jutro rano więc bardzo bym prosił o szybką odpowiedz. Wiem że Honda CB400SS nie była sprzedawana w Europie więc wstawiam zdjęcie i wierzcie mi ale ten motor to nie weteran. :cool: Honda CB400SSV2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.