slayerman Opublikowano 1 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2010 Mam problem z moją Hondą. Mianowicie jak pracuje na wolnych obrotach to wszystko jest ok. światła, kierunkowskazy wszystko działa tak jak powinno. Po tym jak przejadę się nią trochę i dam jej trochę w palnik to zaczynają się dziać dziwne rzeczy z elektryką: kierunki coraz szybciej migają a potem jak włączam kierunek to zaczyna mrugać długimi. Nie wiem co to może być. Czy jest to wina regulatora napięcia czy może przełącznika od kierunków?? Przerywacz jest ok. Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 Sprawdź regulator najpierw i posprawdzaj mocowanie masy motocykla do ramy i ogólnie przewody masowe. Wygląda ze gdzieś dostaje przebicia. Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber Opublikowano 2 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2010 przebicia.. luzne styki pod wplywem wibracji (drgan) spowodowanych praca silnika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.