Gość Łukasz Kozik Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Szlif jest w planach (ten tydzien) Zreszta sporo zmian w tym roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2004 szlif jest warty zrobienia ja zrobilem z przymusu bo mi pierscien pekl i rozwalil kawalek tloka po szlifie naprawde inne moto w od 70 na 5 ciagnie normalnie nie mulac sie przed szlifem od 90 i to bylo min Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Instrukcja podaje że MZ krci się do 6 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2004 hm 1 raz slysze do 6 jest max moment obrotowy silnika silnik powinien sie spoko do 8 rozkrecac (przeciez to nie diesel) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NAZI Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2004 Max. moment obrotowy jest przy 5200 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 te 5.200 to chyba jak zalejesz do swojej eci ropy wedlug ksiazki max moment 6000 max obr ok 8000 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łukasz Kozik Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 OK. Panowie poprosze o jedna konkretna odpowiedz... DOBITNA. MZ ETZ 250 moze krecic sie do 8000 tys w trakcie jazdy... Czyli jak ktos chce na maxa odkrecic to jedynka, opor na manetce i 8000 sie (powinno) zameldowac na obrotomierzu. Mozna jezdzic z takimi predkosciami obrotowymi ???? Silnik sie nie rozleci ???? Do ilu kreca sie wasz silniki na trasie ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 jesli na luzie kreci sie do 8.000 a na biegu juz nie to albo masz zuzyty uklad tlok cylinder i ecia nie ma sily aby sie do 8 krecic albo cos ci blokuje w skrzyni albo kole zobacz czy lekko kreci sie tylnie kolo bez oporow chyba ze to cos w skrzyni sie zaciera moze lozysko na walku zdawczym ?? ale to juz sprawdzisz tylko po rozebraniu silnika p.s wlacz bieg i na podnozkach rozkrec ecie to max obrotow i wtedy napisz co ci pokazal obrotomierz jesli rozkreca sie do 8 znaczylo by ze tylko uklad tlok-cylinder jesli nie to padlo lozysko w skrzyni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Łukasz Kozik Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Silnik jest rozebrany od dwuch tygodni. Lorzyska sa raczej OK wiec cala wina po stronie tloka i cylindra. Ktos spitolil docietranie (?) Musze cos z tym zrobic bo pierwsze slysze ze ETZ moze gwizdac na np 6.500 .... ciekwe jak bedzie gadac z moim wydechem... :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 te 5.200 to chyba jak zalejesz do swojej eci ropy wedlug ksiazki max moment 6000 max obr ok 8000 Sprawdzałeś na hamownii czy jak bo w książce co innego piszą (rys), to samo dotyczy max obrotów (rys). Po co kręcić silnik do 8tyś. jak powyżej powiedzmy 6 nic nie ma? Poza tym chyba każdy silnik ma swoje "czerwone pole" i zawcze jest ono na liczniku a nie poza skalą obrotomierza. Rysunków nie ma bo za hu* nie mogę ich dołączyć :) . może jutro się uda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 19 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2004 no walsnie z kasiazki wyczytalem ze moment od 4 do 6 a max ok 8 ale zdaje sie ze do 7 mozna ja krecic a po 2 obrotomierz wskazuje 8 jak podkrecisz manetke do konca powiedzmy ze ma drobne przeklamania ale przeciez nie oszukuiwal by o 2 tys obr.i po 3 silniki 2 suwowe a tymbardziej w moto sa silnikami wysokoobrotowymi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2004 >no walsnie z kasiazki wyczytalem ze moment od 4 do 6 a max ok 8 ale zdaje sie ze do 7 mozna ja krecic chyba się pomyliłeś: co za producent by silnik tak robił żeby max moment był wyżej niż dopuszczalne obroty 8Odane fabryczne: moc max 21KM przy 5500rpm a moment 27,4Nm przy 5500rpmzalecane obroty 3500-5500rpmzdjęć nie dołącze bo na razie się nie da :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 20 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2004 dobra w jakiej to ksiazce i na ktorej stronie jak to w Jeżdze motocyklem MZ :) to padaj strone to sam kukne ja wyczytalem to wlasnie z tej ksiazki na poczatku w tzw kursie jazdy temat jazda z wykozystaniem obrotomierza :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nizin Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2004 Te dane pochodzą z książki: "Instrukcja użytkowania motocykla etz 250". ktoś dał kiedyś linka na forum i sobie ściągnąłem - to jest w pdf-ie.Dane o których mowa są ze stron nr5 i nr20. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.