Skocz do zawartości

mbx 50


czarekmbx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam problem z moim motorkiem. na luzie kręci mi się do 11tys. od 2 do 8 tys idzie bardzo ładnie potem trochę słabiej(tak jest bez włączonych świateł), gdy tylko włączę światła kreci się już tylko do 10 tys. Na 1,2,3 (bez świateł) wkręcę ja do 8 tys potem zaczyna przerywać i więcej się nie wkręci ale już na włączonych światłach dochodzi tylko do 6-7 tys i przerywa na tych 7tys. Co może być tego przyczyna??

Dodam ze gaźnik mam czysty iglica na środkowym rowku dysza główna 68 albo 89 zależy jak na nie spojrzeć :biggrin: świeca NGK BR8ES taka ciemno brązowa i mokra zapłon przekręcony na maksa w prawo do tego podpiłowany jeszcze ze 3mm żeby można go było bardziej przekręcić zębatka przód 16z a tył 45z. wszelkie rady miło widziane :cool:

www.zaplon.fora.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam Honde MB, podobne ale chlodzone powietrzem ;) Pierwsze co przychodzi mi na mysl to uszkodzony modul zaplonowy, albo jakos dziwnie zblokowany :/, druga sprawa to sprawdz wiazke elektryki.

 

Apropo, nie masz serwisowki do MBX, MT, MTX lub MB?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nie posiadam

 

moduł jest raczej ok bo mam dwa. jeden taki niby tuningowy NEW Racing C.D.I a drugi zwykły ale jakaś podróbka. Kiedyś jak orginalny mi się nie spalił to na luzie kręciła się do 11 a na biegach do 9tys. przekręciłem zapłon na orginalne znaki i na luzie i biegach kreci się do 8tys.

czy to możliwe że na jeden obrót wału są dwie iskry?? :icon_eek: jedna jak tłok jest u góry a druga jak u dołu, bo jak podłączyłem lampę stroboskopową to to odkryłem że tak u mnie jest.

www.zaplon.fora.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zapłon jest teraz na znakach na jakich go fabryka wypuściła bo według mnie na nich najlepiej chodzi. a co z tą podwójna iskrą? może to jest przyczyna że się ładnie nie wkręca?

 

Może aczkolwiek w 100% tego nie potwierdze. A co w koncu z Twoja elektryka? Sprawdziles ja? A gażnik? Kompresja? Czystość wydechu?

 

I jeszcze jedno, sprawdz mu kompresje, powinno byc okolo 10:1 to tak bedzie ok. Odkrec mu gaz na maksa, potrzymaj chwile, jak zacznie Ci "odcinaĆ" tj, tak charczec to wina moze byc paliwo i za duzo oleju. Apropo, moja MB toleruje 2%-2,5% stosunek oleju do benzyny w premixie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no właśnie nie wiem do czego by się przyczepić przy taj elektryce....niby wszystkie kable są podłączone. gaźnik czysty, tylko nie wiem jak z tą dyszą główna(nie wiem jak odczytać rozmiar) jak na nią patrze to nr powinien być wybity na dole czy na górze? bo jak jest na dole to 68 a jak na górę ją przekręcę to jest 89... Kompresja wynosi 0.8Mpa(na otwartej przepustnicy do końca) czyli 8 bar. chyba trochę mało. W tamtym roku na jesień wydech był cięty w niektórych miejscach i był drożny tak jak należy. nadal dzióbie mnie ta podwójna iskra.....

www.zaplon.fora.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytajac inne fora-wystarczy wpisac w googlach-"podwojna iskra" to wina lezy po stronie przerywacza. Sprawdz dokladnie zaplon czy gdzies nie ma zwarcia. ja w swojej hondzie mam niecale 6 :D hehe, juz cylek idzie do szlifu i nowy tloczek wchodzi :D a Tak apropo, mam sportowy wydech do MBX-a, chetnie go sprzedam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę Cie zmartwić, w tych zapłonach nie ma przerywacza. ja muszę i tak zrobić szlif+ nowy tłoczek bo poprzedni właściciel założył tłok hooyowey firmy przez co mi puchnie jak się zagrzeje i traci na mocy :lapad:. wrzuć link ze zdj tego wydechu to chociaż sobie popatrzę bo nie mam funduszy na takowy :icon_mrgreen:

wyczytałem na forum że jeden z użytkowników zbudował sam moduł zapłonowy z mizernymi efektami :biggrin: postanowiłem że wezmę swój stary spalony moduł ale oryginalny i go rozetnę brzeszczotem żeby dostać się do środka. udało mi się :cool: po odcięciu obudowy z przeciwnej strony niż jest wtyczka dostałem się do płytki (od tej strony co się lutuje do niej elementy) zauważyłem że jeden styk od wtyczki jest rozlutowany a cyna została na obudowie :eek: ucieszyłem się bo wiedziałem że to musi być przyczyną nie działania modułu :icon_biggrin: to ja od razu za lutownice parę sekund i gotowe. po podłączeniu do motoru zapalił :crossy: niestety nie miałem czystej benzyny wiec zalałem z olejem. wkręciłem go do 10 tys (dalej się dusił od oleju) za mną chmura dymu :biggrin: hehe. jeszcze zobaczymy co to będzie na czystej waszce i na biegach ale powinno być dużo lepiej niż na tym chińskim gównie(czyt. moduł) :banghead:

www.zaplon.fora.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

muszę Cie zmartwić, w tych zapłonach nie ma przerywacza. ja muszę i tak zrobić szlif+ nowy tłoczek bo poprzedni właściciel założył tłok hooyowey firmy przez co mi puchnie jak się zagrzeje i traci na mocy :lapad:. wrzuć link ze zdj tego wydechu to chociaż sobie popatrzę bo nie mam funduszy na takowy :icon_mrgreen:

wyczytałem na forum że jeden z użytkowników zbudował sam moduł zapłonowy z mizernymi efektami :biggrin: postanowiłem że wezmę swój stary spalony moduł ale oryginalny i go rozetnę brzeszczotem żeby dostać się do środka. udało mi się :cool: po odcięciu obudowy z przeciwnej strony niż jest wtyczka dostałem się do płytki (od tej strony co się lutuje do niej elementy) zauważyłem że jeden styk od wtyczki jest rozlutowany a cyna została na obudowie :eek: ucieszyłem się bo wiedziałem że to musi być przyczyną nie działania modułu :icon_biggrin: to ja od razu za lutownice parę sekund i gotowe. po podłączeniu do motoru zapalił :crossy: niestety nie miałem czystej benzyny wiec zalałem z olejem. wkręciłem go do 10 tys (dalej się dusił od oleju) za mną chmura dymu :biggrin: hehe. jeszcze zobaczymy co to będzie na czystej waszce i na biegach ale powinno być dużo lepiej niż na tym chińskim gównie(czyt. moduł) :banghead:

 

 

Hehe i świetnie! Oby ten modół podziałał, a tak apropo, dopadłem MBX80 wiec pare czesci i w tym modół upłynnie za grosze, ciekawe czy od 80-tki bedzie pasił?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mam zielonego pojęcia :rolleyes: koleś kupił sobie do mbx80 ten moduł co ja (new racing cdi) i jemu kręciła ładnie do 12tys a mi nie chciała :banghead: to chyba by nie podpasił... mi by się nadał zacisk hamulca bo mam lipny :evil: ale spróbuje go dotrzeć jak gdzieś pastę znajdę to może zacznie obijać tak jak trzeba silnik 80cc też by mi się nadał :biggrin: ale brak funduszy na dzień dzisiejszy

www.zaplon.fora.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...