czarekmbx Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 witam mam problem z moim motorkiem. na luzie kręci mi się do 11tys. od 2 do 8 tys idzie bardzo ładnie potem trochę słabiej(tak jest bez włączonych świateł), gdy tylko włączę światła kreci się już tylko do 10 tys. Na 1,2,3 (bez świateł) wkręcę ja do 8 tys potem zaczyna przerywać i więcej się nie wkręci ale już na włączonych światłach dochodzi tylko do 6-7 tys i przerywa na tych 7tys. Co może być tego przyczyna?? Dodam ze gaźnik mam czysty iglica na środkowym rowku dysza główna 68 albo 89 zależy jak na nie spojrzeć :biggrin: świeca NGK BR8ES taka ciemno brązowa i mokra zapłon przekręcony na maksa w prawo do tego podpiłowany jeszcze ze 3mm żeby można go było bardziej przekręcić zębatka przód 16z a tył 45z. wszelkie rady miło widziane :cool: Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 31 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2010 Mam Honde MB, podobne ale chlodzone powietrzem ;) Pierwsze co przychodzi mi na mysl to uszkodzony modul zaplonowy, albo jakos dziwnie zblokowany :/, druga sprawa to sprawdz wiazke elektryki. Apropo, nie masz serwisowki do MBX, MT, MTX lub MB?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 1 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2010 niestety nie posiadam moduł jest raczej ok bo mam dwa. jeden taki niby tuningowy NEW Racing C.D.I a drugi zwykły ale jakaś podróbka. Kiedyś jak orginalny mi się nie spalił to na luzie kręciła się do 11 a na biegach do 9tys. przekręciłem zapłon na orginalne znaki i na luzie i biegach kreci się do 8tys. czy to możliwe że na jeden obrót wału są dwie iskry?? :icon_eek: jedna jak tłok jest u góry a druga jak u dołu, bo jak podłączyłem lampę stroboskopową to to odkryłem że tak u mnie jest. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2010 Szczerze mówiąc, to u mnie jest 1 iskra na i ob wału... A przestawiales juz zaplon? Moze problem tkwi wlasnie tutaj-we wlasciwej regulacji zaplonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 zapłon jest teraz na znakach na jakich go fabryka wypuściła bo według mnie na nich najlepiej chodzi. a co z tą podwójna iskrą? może to jest przyczyna że się ładnie nie wkręca? Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 zapłon jest teraz na znakach na jakich go fabryka wypuściła bo według mnie na nich najlepiej chodzi. a co z tą podwójna iskrą? może to jest przyczyna że się ładnie nie wkręca? Może aczkolwiek w 100% tego nie potwierdze. A co w koncu z Twoja elektryka? Sprawdziles ja? A gażnik? Kompresja? Czystość wydechu? I jeszcze jedno, sprawdz mu kompresje, powinno byc okolo 10:1 to tak bedzie ok. Odkrec mu gaz na maksa, potrzymaj chwile, jak zacznie Ci "odcinaĆ" tj, tak charczec to wina moze byc paliwo i za duzo oleju. Apropo, moja MB toleruje 2%-2,5% stosunek oleju do benzyny w premixie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 4 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2010 no właśnie nie wiem do czego by się przyczepić przy taj elektryce....niby wszystkie kable są podłączone. gaźnik czysty, tylko nie wiem jak z tą dyszą główna(nie wiem jak odczytać rozmiar) jak na nią patrze to nr powinien być wybity na dole czy na górze? bo jak jest na dole to 68 a jak na górę ją przekręcę to jest 89... Kompresja wynosi 0.8Mpa(na otwartej przepustnicy do końca) czyli 8 bar. chyba trochę mało. W tamtym roku na jesień wydech był cięty w niektórych miejscach i był drożny tak jak należy. nadal dzióbie mnie ta podwójna iskra..... Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Czytajac inne fora-wystarczy wpisac w googlach-"podwojna iskra" to wina lezy po stronie przerywacza. Sprawdz dokladnie zaplon czy gdzies nie ma zwarcia. ja w swojej hondzie mam niecale 6 :D hehe, juz cylek idzie do szlifu i nowy tloczek wchodzi :D a Tak apropo, mam sportowy wydech do MBX-a, chetnie go sprzedam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 muszę Cie zmartwić, w tych zapłonach nie ma przerywacza. ja muszę i tak zrobić szlif+ nowy tłoczek bo poprzedni właściciel założył tłok hooyowey firmy przez co mi puchnie jak się zagrzeje i traci na mocy :lapad:. wrzuć link ze zdj tego wydechu to chociaż sobie popatrzę bo nie mam funduszy na takowy :icon_mrgreen: wyczytałem na forum że jeden z użytkowników zbudował sam moduł zapłonowy z mizernymi efektami :biggrin: postanowiłem że wezmę swój stary spalony moduł ale oryginalny i go rozetnę brzeszczotem żeby dostać się do środka. udało mi się :cool: po odcięciu obudowy z przeciwnej strony niż jest wtyczka dostałem się do płytki (od tej strony co się lutuje do niej elementy) zauważyłem że jeden styk od wtyczki jest rozlutowany a cyna została na obudowie :eek: ucieszyłem się bo wiedziałem że to musi być przyczyną nie działania modułu :icon_biggrin: to ja od razu za lutownice parę sekund i gotowe. po podłączeniu do motoru zapalił :crossy: niestety nie miałem czystej benzyny wiec zalałem z olejem. wkręciłem go do 10 tys (dalej się dusił od oleju) za mną chmura dymu :biggrin: hehe. jeszcze zobaczymy co to będzie na czystej waszce i na biegach ale powinno być dużo lepiej niż na tym chińskim gównie(czyt. moduł) :banghead: Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
api Opublikowano 6 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2010 muszę Cie zmartwić, w tych zapłonach nie ma przerywacza. ja muszę i tak zrobić szlif+ nowy tłoczek bo poprzedni właściciel założył tłok hooyowey firmy przez co mi puchnie jak się zagrzeje i traci na mocy :lapad:. wrzuć link ze zdj tego wydechu to chociaż sobie popatrzę bo nie mam funduszy na takowy :icon_mrgreen: wyczytałem na forum że jeden z użytkowników zbudował sam moduł zapłonowy z mizernymi efektami :biggrin: postanowiłem że wezmę swój stary spalony moduł ale oryginalny i go rozetnę brzeszczotem żeby dostać się do środka. udało mi się :cool: po odcięciu obudowy z przeciwnej strony niż jest wtyczka dostałem się do płytki (od tej strony co się lutuje do niej elementy) zauważyłem że jeden styk od wtyczki jest rozlutowany a cyna została na obudowie :eek: ucieszyłem się bo wiedziałem że to musi być przyczyną nie działania modułu :icon_biggrin: to ja od razu za lutownice parę sekund i gotowe. po podłączeniu do motoru zapalił :crossy: niestety nie miałem czystej benzyny wiec zalałem z olejem. wkręciłem go do 10 tys (dalej się dusił od oleju) za mną chmura dymu :biggrin: hehe. jeszcze zobaczymy co to będzie na czystej waszce i na biegach ale powinno być dużo lepiej niż na tym chińskim gównie(czyt. moduł) :banghead: Hehe i świetnie! Oby ten modół podziałał, a tak apropo, dopadłem MBX80 wiec pare czesci i w tym modół upłynnie za grosze, ciekawe czy od 80-tki bedzie pasił? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2010 nie mam zielonego pojęcia :rolleyes: koleś kupił sobie do mbx80 ten moduł co ja (new racing cdi) i jemu kręciła ładnie do 12tys a mi nie chciała :banghead: to chyba by nie podpasił... mi by się nadał zacisk hamulca bo mam lipny :evil: ale spróbuje go dotrzeć jak gdzieś pastę znajdę to może zacznie obijać tak jak trzeba silnik 80cc też by mi się nadał :biggrin: ale brak funduszy na dzień dzisiejszy Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.