hondacr250r Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 witam dziś latałem sobie i po 30 minutach daje gazu a tu buuuuu i dymu full . Myśle ze to sim na wale już wymieniałem i założyłem z agromy za 7 zł i chyba sie wykończył. Olej spusciłem i jest mniej zamiast 850 to ok.,600ml. Pytam zeby sie upewnić. Kopci ze prawie cały las zakopciłem. dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andymotors Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 (edytowane) Może być też, że oring pod głowica szlak trafił i nalało płynu chłodniczego do cylindra. Objawy takie same jak opisałeś. Sprawdź, czy nie ubyło płynu. Nawet jeśli nie dostrzeżesz różnicy, to weź jeszcze odkręć świecę i sprawdź, czy na niej nie widać śladów płynu chłodniczego. Edytowane 23 Marca 2010 przez andymotors Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
specialized Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 Podobne objawy są jak świeca padnie, tylko, że raczej nie kopci aż tak. Wykręć świece zobacz czy są na niej jakieś ślady płynu chłodniczego lub oleju ze skrzyni, jeżeli nie to spróbuj na innej świecy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek29 Opublikowano 23 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2010 w cr 250 nie ma oringu pod głowica!!! tam jest uszczelka oringi byly w yz simering padł na 99,9% kup dobry uszczelniacz i sprawdz jeszcze ta tulejke pod koszem co zakładasz na czop wału prqwdopodobnie juz jest rowek woku osi dobry uszczelniacz rozwiąze sprawe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 24 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2010 NO JUTRO JADE DO HONDY ZAMÓWIĆ ORGINAŁ CENA 48 ZŁ A TA CO ZALOŻYŁEM 7 ZŁ WIĘC BEDZIE JAKOŚCIOWO OGROMNA RÓŻNICA POPRZEDNIO SŁABIEJ KOPCIŁ I LEPIEJ SZEDŁ PONIEWAŻ BYŁ LEPSZU USZCZELNIACZ A TERAZ SZAJS JAK POSZEDŁ TO KONKRETNIE MOIM ZDANIEM. pŁYN CHLODNICZY JEST TYLE CO BYŁO. A MAM USZCZELKE NI ORING. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hondacr250r Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2010 uszczelniacz naprawiony wszystko ok. Kolejna sprawa po remoncie wszystko złożyłem i po jeździe widze czarny osad przy upg. i pytanie słaba uszczelka ze przepuszcza czy słabo lub nie równomiernie dociągnięta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.