Adam0902 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Chciałbym kupić swój pierwszy motor myślę o hondzie cbr 600 f4 tylko powiem szczerze że nie wiem za bardzo na co zwrócić uwagę przy kupnie takiego motoru bo na autach to trochę się znam ale jeśli chodzi o motory to nie za bardzo mam już kupę lat mz ale chciałbym spróbować coś większego tylko nie wiem czy to nie za duży motor jak na początek może ktoś ma jakieś inne propozycje tak do 10 000 tys zł ale wrócę do tematu po czym poznać czy motor nie był katowany palona guma stawiany na koło na okrągło i jak sprawdzić czy motor nie zostawia dwóch śladów wiem że taki motor nie jest przeznaczony do jazdy turystycznej ale nie chciałbym kupić jakiegoś szrotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 (edytowane) Chciałbym kupić swój pierwszy motor myślę o hondzie cbr 600 f4 tylko powiem szczerze że nie wiem za bardzo na co zwrócić uwagę przy kupnie takiego motoru bo na autach to trochę się znam ale jeśli chodzi o motory to nie za bardzo mam już kupę lat mz ale chciałbym spróbować coś większego tylko nie wiem czy to nie za duży motor jak na początek może ktoś ma jakieś inne propozycje tak do 10 000 tys zł ale wrócę do tematu po czym poznać czy motor nie był katowany palona guma stawiany na koło na okrągło i jak sprawdzić czy motor nie zostawia dwóch śladów wiem że taki motor nie jest przeznaczony do jazdy turystycznej ale nie chciałbym kupić jakiegoś szrotu podstawa: napęd, opny, heble (tarcze do f4 są dość drogie), zdejmij plastiki, sprawdź czy nie były klejone, oblukaj uszczelki (głowica, dekiel) mocowania chłodnicy i zegarów (te przy dzwonie od razu ulegają odkształceniu i ciężko je przywrcić do stanu poerwotnego), lagi i łożysko główki ramy, jeżeli nie ma stalowych oplotów to sprawdź dobrze przewody, wydech - jeżeli org to git, jeżeli akcesoryjny (tez miło) to musisz uważnie po odpaleniu słuchać maszyny (inny przepływ spalin który bez regulacji zaworów moze spowodować nierówną pracę silnika), dobrze jak sprzedawca odpali Ci zimne moto (bedziesz wiedział jak sie rozgrzewa i czy od razu odpala), oceń go też organoleptycznie - stan podnóżków, manetek, oblukaj też dokładnie sprężyne tylnego amora (jeżeli była palona guma to znajdziesz tam drobiny po jaraniu), po sprawdzeniu elektryki wsiadaj na moto, jeżeli jesteś obeznany to wymęcz go (na 2 do odcięcia - bedziesz wiedział czy bieg nie spada) a tak to do 6 biegu obowiązkowo. przy 80 pusć kiere (jeżeli czujesz że możesz) i sprawdź czy nie ściąga. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...ic=45583&st=360 moj post nr 372, ale przeczytaj całość tematu Edytowane 1 Marca 2010 przez medyk88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.