dreed Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 (edytowane) do wydania moja kawa. stan ogolny: przed sezonem wymieniony kompletny naped, olej, uszczelka pod deklem zaworow, wyregulowane zawory i gazniki. zanim wstawilem ja do garazu przed zima zostaly wymienione oba komplety klockow hamulcowych z plynem, swiece i przednia opona. moto jest proste, zawiasy nie wytluczone. na wszystko co bylo robione mam rachunki. motocyklem zajmowal sie facet znajacy gpzy od najdrobniejszej srubki, do wgladu jest tez historia, ktora zalozyli w serwisie przy okazji wszystkich wymian. co jest do zrobienia: czacha oraz plug sa do poprawek, o ile czacha i lusterka to kwestia polakierowania to w plugu trzeba zakleic dziure po czyms co tam sie wpaowalo ;) . uszkodzenia powstaly kiedy sprzet polozyl sie na prawa strone na parkingu podczas wichury. wyglad szpeca tez lekko skorodowane na zewnatrz wydechy, mozna to latwo doprowadzic do kultury ale ja jakos nie mialem weny. silnik: po wymianach i regulacjach, pali cieply i zimny. przy normalnej jezdzie jest spokoj ale kiedy nagina sie wskazowke pod czerwone pole lubi lyknac deko oleju. w trasie jadac do ok 130 spala ok 4-4,5l. w miescie 4,5-5. jezeli mu odwinac to pewnie spali wszystko ale mi nie chcial wziac wiecej niz 5,5/100. opisalem chyba wszystko, jezeli nie to zachecam do zadawania pytan. fotki pochodza z okresu przed wspomiana gleba. jak tylko bede mial okazje wstawie aktualne. motocykl na te chwile jest do obejrzenia w nidzicy (woj warm-maz) po wczesniejszym uzgodnieniu. pytania prosze kierowac na pw lub 505 735 903 - po 19.00 http://allegro.pl/item918190443_kawasaki_g...0_95_warto.html Edytowane 10 Lutego 2010 przez dreed Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.