zomb Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Hikor a czy przy moim wzroscie 176 poradzil bym sobie z nim czy raczej bedzie za BIG na mnie?? :D Przypalam sie na Biga strasznie,pozatym nie sa drogie,wiem ze w DRkach 650 jest regulacja wysokosci czy w Bigu tez?Bo mysle o sprzedaniu mojej Xj900 i szukam nastepnej milosci. Dzieki za odpowiedz Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Zomb już pisałem gdzieś, że BIG-a można spokojnie obniżyć o jakieś 2 cm na zawieszeniu i jeśli nie jesteś hard-endurowcem - do czego BIG i tak się nie nadaje to ta maszynka wtedy nawet lepiej jeździ. Myślę, że spokojnie sobie poradzisz. Nawet bez obniżania. Taka Kawa KLR 650 jest np. wyższa w siedzisku a jeżdżą nią kolesie dużo niźsi ode mnie. Pozdrawiam.PS. Schodzisz z pojemności? Dziwak jesteś :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomb Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Cieszy mnie to co napisales :-) :D Wiesz mysle ze najlepiej to bedzie zobaczyc sprzeta na oczy wtedy sie wszystko okaze,choc te 2cm na zawieszeniu to i tak nie duzo-ale zawsze cos.Pozatym sprzeta uzywalbym tylko do turystyki,teren odpada,zreszta Big to nie moto do tego,dla mnie to najlepszy sprzet na nasze drogi. Co do pojemnosci 900-->800 no trudno mysle ze przezyje to jakos :D Dzieki raz jeszcze Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 10 Października 2005 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2005 Jeśli mogę coś poradzić, to poczytaj sobie najpierw o osiągach a później zaproś sprzedawcę na hamownię z badaniem mocy i momentu na kole. Wtedy naprawdę wszystko wyjdzie. Nie jest to droga imprezka a dowiesz się bardzo dużo. Każdy mój następny motocykl z n-tej ręki który będę kupował przejdzie najpierw takie badanko. Warto. No i przy okazji posłuchasz sobie silnika pod obciążeniem. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbiggers Opublikowano 1 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2005 Jedyne, co mnie martwi to dziwne dźwięki z silnika cześć bigi mają to do siebie, że hałasują taki urok tego silnika :P . Ale sprawdż luz zaworowy i naciąg łańcucha napędzającego wałki wyrównoważające (lewa strona silnika pod deklem alternatora) , obie czynności powinno się wykonać co 6000km (tak przewiduje instrukcja). czy przy moim wzroscie 176 poradzil bym sobie z nim czy raczej bedzie za BIG na mnie?? Mam 178cm wzrostu i spokojnie sięgam do ziemi. Jeśli chodzi o turystykę to BIG (wg mnie) jest idealny, szczególnie jeśli chodzi o turystykę OFF ROAD :twisted: .Jeśli ktoś używa BIGA szosa/teren/bagno (uwaga z tego ostatniego ciężko wyciągnąć :D :D) to polecam oponki HEIDENAU K60 chyba je stworzyli z myślą o tym moto. Świetnie spisują się w każdych warunkach co prawda jeszcze nie sprawdzałem na śniegu ale za parę dni to się zmieni :P . Pozdro dla wszystkich miłośników BIGA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lasek Opublikowano 12 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2005 Czesc mam takie pytanie jak sie prezentuje DR 800 jesli chodzi o koszty związane z utrzymaniem ?? Ile pali na 100km?? Jak często nalezy wymieniać olej?? Pozatym czy moto jest awaryjne bo gdybym je kupił a bardzo mi się podoba to raczej nie będzie mnie stac na częste naprawy a myśle o 12-15 letnim moto . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hikor Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Siemanko. Ile pali na 100km?? U mnie katalogowo - 6l/100 km niezależnie od tego jak i gdzie jeżdżę Jak często nalezy wymieniać olej?? Przejechałem po generalce 3000 km i nie zaobserwowałem zużycia oleju :D czy moto jest awaryjne he he he ja zacząłem karierę z tym motkiem od generalki silnika :D ale teraz nie zauważam jakichś zaciachów. Nie jeżdżę ekstremalnie - żeby nie było nieporozumień bardzo mi się podoba uważaj' date=' bo jest wymagający ale da się z nim zaprzyjaźnić :D [ [i']Dopisane: 13-12-2005, 03:50[/i] ]No to skoro jesteśmy tu w temacie BIG-a, to spytam się może lepszych ode mnie. Czy wymieniając łożysko wałka zębatki zdawczej łańcucha napędowego trzeba będzie rozpołowić silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbiggers Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 witam Ile pali na 100km sprawdzałem go na dystansie ponad 2000km w dwie osoby z bagażami przy prędkościach ok 110km/h i wyszło ok 5l/100km' date=' w terenie ok 7-8l/100km Jak często nalezy wymieniać olej jak w większości japsów co 6000km, przy okazji wymieniam świece i filter powietrza . Różnica między nowym a "czystym" filtrem powietrza wynosi ok 1l/100 km więc zakup szybko się zwraca :D Jeśli chodzi o awaryjność to na dystansie 9000km wymieniłem łożyska główki ramy i raz złapałem gumę :D . Jednak to trochę za mały kilometraż aby coś mówić o awaryjności ,w przyszłym sezonie planuje dorobić ze 20000km wtedy coś powiem. [ Dopisane: 13-12-2005, 15:50 ]uwaga!!!dokładny opis regulacji naciągu łańcucha napędzającego wałki wyrównoważające na: http://enduro.anv.pl/enduro/glowna.php?Nam...ks/reg_lanc_wyr pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.