Vector Opublikowano 23 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2009 Sam nie dawno sprzedałem nowy telefon na Allegro, w opisie nic nie wspomniałem o paragonie bo nawet o nim nie pomyślałem. Wysłałem, po dwóch tygodniach gość pisze, że chce paragon. Szukałem, szukałem, ale nie znalazłem. Grzecznie odpisałem. On mi na to, że mam iść po duplikat i mam mu go wysłać. Byłem grzeczny do końca. Wytłumaczyłem jak ku*wa debilowi jakie panują zasady na aukcjach i gwarancji telefonów komórkowych. Chyba zrozumiał, jak do tej pory się nie odezwał, a niech nawet wystawia negatywa, byłem fair i mam to w doopie. A i jeszcze jedno, kupił nowy telefon w po dużo niższej cenie i jeszcze w dupie źle :banghead: Co ważniejsze, sam kilka (ze 3) razy niestety musiałem oddawać telefony na naprawy gwarancyjne i jakoś nigdy ode mnie nie żądali żadnego paragonu. Była karta gwarancyjna, w serwisie telefon był jedynie sprawdzany pod kątem ściągniętego sim-locka. Nic więcej, żadnych dodatkowych kosztów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mobilaiz Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Raczej proste. W opisie nic nie było. Wysłałeś co miałeś wysłać, że ktoś ma wrzoda an tyłku nie Twoja wina. Czysty jesteś. P.S coś masa tematów o telefonach na allegro się zrobiła. Poczekaj jeszcze może to jakiś forumowicz kupił i zaraz założy temat, że go oszukali :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zozol Opublikowano 24 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2009 Realizacja naprawy w ramach gwarancji bez dowodu zakupu u mnie w firmie: -w sytuacji, gdy mamy dobry kontakt z producentem, wymiana towaru to kwestia 2 telefonów -w sytuacji gdy jest to stały klient, a wymiana towaru nie zajmuje wiecej czasu niz dwa telefony -w zasadzie zawsze staramy sie pomóc klientow W sytuacji gdy klient jest ostatnim gburem i wrzeszczy od progu że on coś chce, ale jestes w stanie dopiero po 15 min zrozumieć furiata, że chodzi o jaką reklamację(kilku zawsze sie znajdzie), a niestety nie posiada dowodu zakupu, to uprzejmie informujemy go, że nie mozemy przejąć takiej reklamacji. Dotyczy to reklamacji na towar i usługi, a nie na sprzęt elektroniczny,zostało sprawdzone wielokrotnie, ze w przypadku mojej branży klient musi udowodnic,ze kupił własnie u nas.Niestety nie dysponuję stosownym przepisem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.