GTwice Opublikowano 22 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 no to akurat wiem, jest jeszcze ta od synchronizacji, ale chodziło mi o takie od ilości paliwa itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_VN Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 (edytowane) no to akurat wiem, jest jeszcze ta od synchronizacji, ale chodziło mi o takie od ilości paliwa itp. Na ogół śruba do regulacji składu paliwa z powietrzem jest na gaźniku pionowo gwintem do góry od strony cylindra bez sprężynki. Może być luźna, bo optymalnie 1,5 obrotu odkręcona. Kręcąc w prawo [ milimetry] wzbogaca mieszankę, a w lewo zubaża. O prawidłowym składzie paliwa z powietrzem zaświadczą świece, które w tej chwili należy wymienić na nowe [za bogata mieszanka lub za uboga niszczy świece i nie tylko]. Należy zwrócić uwagę na lewe powietrze i sprawny filtr pow. Jeśli zimny silnik z rana odpala na ssaniu bez dodawania gazu i nie gaśnie, to jest OK. Dokładnie dowiesz się tutaj: http://cb500.pl/ http://cb500.pl/index.php http://www.grupa-poludnie.info/viewtopic.php?t=7234 Edytowane 22 Listopada 2009 przez mirek_VN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.