Skocz do zawartości

Gilera DNA - proszę o pomoc/podpowiedź


flint
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich tych mniej i bardziej zmotórowanych, ja dopiero zaczynam swoje życie z motocyklami.W zeszłym roku kupiłem w Polsce - Gilere DNA 50cm3.Mały silniczek ale daje póki co radę, na razie chcę nabrać doświadczenia ,a nie rzucać się na głęboką wodę.Otóż sprzęt ten jest praktycznie nowy - 2006 - wersja zmieniona DNA;stał cały czas na wystawce.Motor ma przejchane póki co jakieś 2500km, uruchmiony po raz pierwszy w 2008 roku przeze mnie mając na liczniku zaledwie 3km.Niestety, nie zawsze mam czas nim jeździć - średnio 3 razy w tygodniu .Po ostatniej listopadowej rundzie pojawił mi się problem który już przedtem się pojawił ale teraz to już naprawdę nie są żarty.Może pokrótce opiszę -najpierw w lato/lipiec zaczołem mieć problemy chyba z prądem/ po małym (chyba) nieszkodliwym upadku musiałem wymienić bezpiecznik od dźwigni przedniego chamulaca ,ponieważ był spieprzony a lampa STOP cały czas się świeciła potem okazało się ,że nagle podczas jazdy resetuje mi się licznik,albo w ogóle wyłącza na kilka sekund,migacze dziwnie mrugają,ok był serwis Panowie to niby naprawili ,ale jakiś miesiąć temu motor zaczął mieć znów problemy,nie odpalał na elektryczny starter,dopiero po ok 10 min zabawy z kopem odpalał - wymieniałem świece chyba z 3 szt. - nie wiem ,nadal to samo - zaznaczę ,że silnik chodzi bardzo,bardzo dobrze niemalże idealnie,starałem się go bardzo dobrze dotrzeć i chyba mi się udało oraz teraz niestety doszły znów problemy z licznikiem i startem silnika.Z racji tego ,że kupiłem go z akumulatorem a z tego co zdążyłem się dowiedzieć został on tam wsadzony przez salon który odebrał go od producenta(czyli 2006r) - ładowałem go tylko raz wtedy gdy pierwszy raz pojawił się problem z licznikiem-odpalał przez jakieś 3dni dnoramlnie a potem znów to samo( a i oczywiscie akumulator był wyłożony na zimę) ,a więc mam pytania:

1Czy rozładowany akumulator może mieć wypływ na restar licznika w trakcie jazdy i postoju - tym samym na komputer?

2.Jaka jest średnia żywtność akumulatora?Produkcja mojego obecnego to 2005 rok - ładowany chyba z 2 razy.Czy mogło dojść do kompletnego jego rozładowania?

3.Mieszkam na terenie gdzie do asfaltu mam jakie 1,5 km po dziurach ,oczywiscie uważam jak mogę ale czy mogło dojść do rozregulowania obrotów a co w związku z tym problemów z odpalaniem - motor po odpaleniu nożnym średno łapie obroty dopuiero po jakiś 10 sekundach normalnie mogę poruszać przepustnicą.Czy rozregulowane obroty mają aż tak duży wpływ na start silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...