Skocz do zawartości

Honda XR 600R


Nitomen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na sprzedaż Honda XR 600R – legendarne enduro , z bardzo dobrym zawieszeniem i trwałym prostym w obsłudze silnikiem , waga motocykla na sucho to tylko 120kg , wiec mniej więcej tyle ile wyczynowe enduro klasy 400 – 500 ccm. , motocykl jest wysoki i wąski , znakomicie prowadzi się w terenie i na szosie

 

Motocykl wyposażony w:

Zbiornik 22L Acerbis - dodaje również oryginalny 10L

Gaznik Mikuni TM 40 z pompka przyspieszenia i płaską przepustnicą , powoduje rewelacyjna reakcje na gaz i podnosi odczuwalnie moc motocykla. Gaznik byl nowy, sprowadzalem go na zamówienie ze sklepu. Dodaje oryginalny gaznik w kartonie.

Założony "ostry" wałek rozrządu Hotcams powodujący szybsza reakcje na gaz i wzrost mocy w zakresie średnich i wyższych obrotów , dodaje oryginalny wałek w kartonie

Tłok Wossner na seryjna kompresje , korba TKRJ , nowe zawory. Głowica sprawdzona w

Marex Motor i tam założyli nowe zawory , prowadnice zaworowe nie wymagały wymiany.

Nowe tarcze hamulcowe , nowe łożyska i uszczelniacze w kołach

Bagażnik adoptowany z XT Tenere na biwakowe wyjazdy – można tam załadować pół domu .

Koszt samych dodatków to ponad 2000 zł

 

Motocykl rok temu miał remont całego silnika , wszystkie łożyska silnika nowe, w większości oryginalne Hondowskie , zawieszenie zregenerowane przód / tył wraz z nowymi łożyskami dźwigni , główki ramy i uszczelniaczami , nowy łańcuszek rozrządu DID SDH zakładany w całości, rama malowana proszkowo, nie spawana pod tyłkiem ( co ma miejsce w ostro skatowanych XR kach) , elektryka w pełni sprawna , zestaw napędowy ma miesiąc, olej wymieniam co 1,5 - 2 tyś km. Motocykl zarejestrowany i opłacony w ciągłym użytkowaniu., jego stan oceniam na dobry+, troszkę zniszczony prawy plastik. Cena dosc okazyjna , bo slychac delikatne stukanie z glowki korby, przytarlo i zostalo to wyrownane przy wymianie tloka. Poci sie tu i tam z pokrywy glowicy ( winna kiepska uszczelka OMP) i wymaga naprawy gwinty owej pokrywy , zestaw v-coil na M6 daje z moto , jeden gwint na M8 nalezy juz sobie zalatwic samemu.Pozatym chodzi znakomicie , bardzo fajnie oddaje moc , zawieszenie szczelne , nie dlawi sie , nie prycha , pali zazwyczaj za 1 kopem.

 

Cena 5 tys zl – do uzgodnienia , motocykl do oglądnięcia i przetestowania w Gryfinie ( 30 km na południe od Szczecina ).

 

Sprzedaje bo chcę kupić turystyka , jako ze off road mnie znudzil a w tym roku 90% sezonu jezdzilem po asfalcie, robiac 15 tys km od wiosny.

 

Wiecej zdjec na maila lub http://www.bikepics.com/members/rysiek24/9...p?i=1600476&s=0 .

 

Można pisać lub dzwonić:

GG: 1472292

Tel: 880 859 473

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...