Toolman Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 To nie za dobry pomysł, trochę bardacha. Co montując krócce warto, szczególnie w tak chłodne dni (np. jak ktoś grzenie w garażu) podgrzać krócce np. suszarką do włosów. Guma robi się miękka. Założenie sprężynek to potem formalność. PS. Qurim, ile się nabluzgałem (wiele razy) za montaż tych krócców w różnych Kawasaki. Zrobili to bez pojęcia :( Troszkę się podłącze: Latem próbowałem wyjąć gaźniki do czyszczenia w GPX 600 , po godzinie kombinowania poddałem się. Udało się poluzować zaciski ale co z tego jak gaźnikami nie mogłem ruszyć ani w tył(airbox "wkomponowany" w ramę tak że nie ma ruchu ani na boki ani w tył). Może i bym je "wyrwał na siłę" ale jak bym je potem włożył. Paweł jest może na to jakiś patent? Dodam że zaglądałem w manuala i tam jest zdjęcie jak facet wyciąga gaźniki ale silnik jest poza ramą :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Może zapomniałeś wyciągnąć króćców łączących gaźniki z airboxem? :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 (edytowane) Może zapomniałeś wyciągnąć króćców łączących gaźniki z airboxem? :icon_mrgreen: Ha,ha,ha... Właśnie w tym rzecz że nie dało rady dygnąć gaźników do tyłu żeby je wysunąć z króćców. Ale zaraz - muszę zerknąć do manuala..... Zajrzałem.... :banghead: :banghead: :banghead: ...nie wiem jak to przegapiłem. Edytowane 13 Listopada 2009 przez Toolman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thobeta Opublikowano 13 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Ha,ha,ha... Właśnie w tym rzecz że nie dało rady dygnąć gaźników do tyłu żeby je wysunąć z króćców. Ale zaraz - muszę zerknąć do manuala..... Zajrzałem.... :banghead: :banghead: :banghead: ...nie wiem jak to przegapiłem. I jakie było rozwiązanie ? Cytuj Speed Triple 2009r, Iż49 1956r, Jawa 350 Panelka + kosz Velorex 1969r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 (edytowane) Trzeba wpierw wyciągnać króćce łączące gaźniki z airboxem. Tak np jest też w ZRach, GPZach, ZNach......... Kawasaki. Niestety samo popuszczenie i odsunięcie airboxa wraz z tymi króćcami w stronę tylnego koła motocykla często i tak daje za małą przestrzeń żeby spokojnie wyciągnąć gaźniki z króćców łaczących gaźniki z głowicą. Edytowane 14 Listopada 2009 przez gandżo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toolman Opublikowano 14 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2009 Niestety moto już zazimowane na amen. Dopiero koło wiosny będę mógł naocznie sprawdzić organoleptycznie. :biggrin: Pozdrawiam i dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.