WLD_Wlodi Opublikowano 13 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 To prawda że zawory w CRF schodzą szybciej niż w YZF, RMZ, KXF czy SXF. Jest kilka osób jeżdżących na mp, gdzie tytany w CRF250 siadają po 40mth. Dla CRF max na ssących to ok 100mth, a w innych(Np YZF) czasami 100 mth to dopiero czas na jakąkolwiek regulacje. I naprawde prawy ssący schodzi siada pierwszy. Co do 450 to u nich problem z zaworami jest mniejszy, wiadomo większa pojemność, ciężko wykręcić, dlatego problem zaworów pojawia się głównie w 250. Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.