yamaszir1 Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Witam! moje kawasaki nie pali na 2 gary, tzn na 3 i 4 patrząc od lewej strony motocykla... Co może być powodem?? niema prądu na przewodach od tych świec. W tamtym roku moto miało ten sam problem, mechanik rozebrał wszystko i zmontował z powrotem mówiąc że niema problemu, że prąd jest i żeczywiście zaczęło wszystko działać... teraz problem ponownie się pojawił.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Nieco dziwny objaw zwaZywszy ze układ zapłonowy jest wspólny dla 1 i 4 cylindra oraz 2 i 3. Brak zapłonu na prawej parze cylindrów jest w dej sytuacji nieco dziwny. Fizycznie nie ma prądu na tych przewodach zapłonowych czy poprostu na nich nie pracuje? Moze przewody sa miejscami z jakiegos powodu zamienione. Posprawdzaj stan końcówek przewodów montowanych w gniazda cewek zpłonowych. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaszir1 Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 możliwe że są poprzestawiane, bo mechanik w tamtym roku zmieniał twierdząc że były źle ustawione, ale jakoś bez problemów jeździł w tamtym roku i po wizycie u mechanika także latał.... do teraz... co prawda stał jakiś czas (2 tygodnie)... ale to nie powinno mieć większego wpływu... muszę znaleźć schemat w jakiej kolejności powinny być podłączone te przewody... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 (edytowane) Jesli pracuje na skrajnym lewym cylindrze to przewód od "pary" z tej samej cewki powinien iść na 4 cylinder. I analogicznie dla wewnętrzej pary cylindrów. Inaczej mówiąc jedna cewka zasila 1 i 4 cylinder a druga cewka 2 i 3. Z kazdej cewki wychodza dwa przewody wysokiego napięcia. Edytowane 9 Października 2009 przez theodor. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaszir1 Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 tak jest podłączone patrząc od lewej strony 1 cewka podzielona na 2 części, 1 na 1 cylinder, 2 na czwarty, 2 cewka: 1 część na 2 cylinder, 2 część na 3 cylinder, więc dobrze jest. Tylko teraz porządnie sprawdziłem i okazuje się że jest prąd bynajmniej na 4 cylindrze, wykręciłem świecę i w fajce przyłożyłem do gwintu i odpaliłem iskra była... porównywalna do tej która jest na 1 sprawnym cylindrze. Moto nie odpaliło oczywiście. dla ułatwienia zapłonu zalałem go samostartem, przez kilkanaście sekund popracował, ale kolektor 3 i 4 zimniutkie, 1 i 2 gorące.... żaden za mnie mechanik więc nie mam pojęcia co się dzieje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 Rozumiem z tego co napisałeś że na wykreconej swiecy widać iskrę ale po wkreceniu jej nie pracuje ten cylinder? Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaszir1 Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 tak na wykręconej świecy jest iskra, po wkręceniu nie pali na ten cylinder, nie wiem jak z 3 świecą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 9 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 W sytuacji podwyzszonego ciśnienia jest utrudnione wyładowanie na elektrodach świecy. Wymień świece na nowe lub na sprawne w 100%. w ostateczności zamień miejscami ze świeca ze "sprawnego" cylindra. Wyeliminujesz najprawdopodobniejszą przyczynę. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yamaszir1 Opublikowano 9 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2009 ok dzięki, świece rzeczywiście mają trochę "nawinięte" więc może to być problemem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.