mariusz92 Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Witam. Nie wiedziałem gdzie zamieścić temat ale myślę ze dobrze wybrałem. Wiec tak kupiłem Bete kr 50 od znajomego,który przywiózł nią z Austrii,złożyłem silnik tak jak trzeba i mam kilka pytań,lecz pierw napisze to co o nim wiem To co pisze na silniku -BETA 4M 2 -DGM OM -MADE IN ITALY -głowica-BT-B4 -cylek-BT-A4 -króciec-BT-C4 -pompka oleju dellorto-s12 O silniku mogę powiedzieć tyle -LC -na membranie do cylindra -tłok 1-pierścieniowy,pierścień umieszczony tuz pod denkiem przekrój pierścienia to tak jak by "L" a nie tak jak np w jawce kwadrat cy tam prostokąt -denko tłoka płaskie -4 biegi -zapłon i cała elektronika DUCATI oto kilka fotek http://img36.imageshack.us/gal.php?g=img1165m.jpg A teraz moje pytania: -co to za silnik??Jakiś model Minarelli ?? -gdzie dostane do niego cześci?? -czy jak ten moduł który jest na zdj zastąpie nowszym o takim http://moto.allegro.pl/item700964337_cewka...ti_aprilia.html to silnik bdz pracował tak jak należny -istnieją do niego jakieś części tuningowe?? -i czy ten mto jest wart 300zł-tyle za niego dałem jest z papierami austriackimi,brak jest plastików Z góry wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.