B&TCUSTOMS Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 WIELE TU MOZNA MÓWIC PROWADZE PROWADZE SKLEP I WARSZTAT MOTOCYKLOWY WIELE PRZERABIAM JAPOŃCÓW NA CUSTOM I STREETFIGHTERY ALE POWIEM WAM PO KILKU LATACH PRACY W H-D BILEFELD GERMANY UZNAJE NAJLEPSZY MOTR DO TUNINGU TYLKO H-D OD 8 LAT TYLKO SMIGAM NA MOTO Z RODZINY H-D SPORTY BIG TWINY A AKTUALNIE NA BIG BOR BUELLU KTÓREGO SAM Z BUDOWAŁEM I CO JEST NAJLEPSZE JAK PRZERABIAM MOTOCYKLE JPONSKIE TO KOSZT MODYFIKACJI SILNIKA NP BIG BOR TO ZEBY MIAŁO RECE IO NOGI TO 15000 ZŁ A W MOIM H-D CZY BUELLU OKOŁO 5000 ZŁ WSZYSTKO KUTE I NAJWYZSZE PUŁKI USA I EUROPA I DLATEGO UWIELBIAM TE MOTOCYKLE TERAZ ROBIŁEM SPORTA 883 NA 1200 I KOSZT MODYFIKACJI SILNIKA NA NWYCH CZESCIACH 3000 ZŁ A JAK ZAPIEDALA MASAKRA CZESCI DO H-D TO PRZYJEMNOSC ZAKUPU I ILE TEGO JEST AKTUALNIE MAM W OFERCIE KATALOGI Z CZESCIAMI DO HRACKÓW W SUMIE 25000 STRON A DO JAPONI TYLKO 1500 STRO I TO BY BYŁO NA TYLE NAJEPSZĄ WIBRE MIEDZY JAJAMI ZAWSZE DAJE HARLEY DAVIDSON Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuja Opublikowano 9 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2009 heh, wczoraj na swiatelkach postalem obok hd i musze powiedziec, ze wygladalo jakby to moto stalo na urzadzeniu do sprawdzania zuzycia amortyzatorow. Wole jednak japonca, ktory nie powoduje oczoplasu i po zejsciu czlekowi lapy nie lataja jak po 12 h pracy na mlocie pneumatycznym :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.