xDefQon Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 witam.. przejde odrazu do sedna sprawy ;] mam mtxa 80 lc i czasami mam problemy ze znalezieniem 1,2 a mianowicie musze przycisnąc dzwignie zmiany biegu w strone dekla zeby wrzucic 1 albo 2.. na gorącym silniku jest jeszcze gorzej.. prawie wogole nie moge znależc jedynki czy 2 i biegi mi wyskakują (2,3,4) . wymienilem niedawno olej i nic.. Co może być tego przyczyną? Pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 1 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2009 nikt ci nie powie co tam się dzieje w środku bez rozebrania silnika bo mogą się tam dziać różne rzeczy np mogą być uszkodzone wodziki jak i tryby. pozdro Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xDefQon Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Ale chciałbym wiedziec jakie mogą być możliwości.. dodam że mam mam luzy na automacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koli666 Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 biegi wyskakuja hmmm , musisz rozebrac silnik , nie ma innego wyjscia, sprawdz dokladnie wodziki i lozyska na skrzyni, kiedys w mtx biegi tak mi wchodzily ze trzeba bylo dobrez walnac wajcha zeby jakis wszedl lub zszedl nizej, wszystko bylo spowodowane zuzyciem łozyska na skrzyni biegow, jesli masz luz na automacie , sciagnij dekiel od strony sprezgla i zobacz jak dziala zmieniacz i jaki jest stan sprezyny na nim :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xDefQon Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 No musze czasami mocno uderzyc zeby zmienic bieg ;p ok lukne automacik i sprezynke.. rozebrac go mam od strony wajchy zmiany biegów ? No musze czasami mocno uderzyc zeby zmienic bieg ;p ok lukne automacik i sprezynke.. rozebrac go mam od strony wajchy zmiany biegów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 No musze czasami mocno uderzyc zeby zmienic bieg ;p ok lukne automacik i sprezynke.. rozebrac go mam od strony wajchy zmiany biegów ? No musze czasami mocno uderzyc zeby zmienic bieg ;p ok lukne automacik i sprezynke.. rozebrac go mam od strony wajchy zmiany biegów ? yhm raczej silnik jak w crm 75 do automatu sie dobierzesz ściągając kape od strony sprzęgła. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xDefQon Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 ok dziekówa za info :smile: korzystając z okazji... nie bede tworzyl kolejnego tematu.. chodzi mi o spalanie w moim parchu (5l na 70 km) dla mnie to za duzo.. motoren narazie nie jest jeszcze az tak katowany... z wężyka odprowadzającego benzyne z gażnika czasem cieknie paliwo.. mysle ze mam zbyt bogatą mieszanke.. mam obnizyc iglice ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Sprawdź czy Ci sie nie zacina zaworek iglicowy. Po za tym takie spalanie w normie mi crm łyknie 7-8l na 100km. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.