Skocz do zawartości

Brak ładowania w R1 2003r.


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

mam problem z ładowaniem w R1. Ładowania nie ma wcale, niezależnie od obrotów. Zgodnie z serwisówką pomierzyłem rezystancję we wtyczce alternatora (między każdym z 3 przewodów), która jest wpinana do regulatora napięcia. Rezystancja jest praktycznie niezauważalna. Między przewodami a masą jest nieskończenie wielka. Czyli w sumie tak jak powinna być wg. manuala.

 

Regulatora napięcia nie sprawdzę. Ale jego raczej od razu wykluczam bo nie ma żadnych skoków napięć, tylko nie ma wcale ładowania.

 

Wszystkie wtyczki spryskane "kontaktem".

 

P.S. Czy to może być wina instalacji, bo motocykl miał alarm Datatool, który ześwirował, dlatego został odłączony. Mimo to, instalacja jest lekko zaczarowana, bo ASO Yamahy nie potrafiło przywrócić jej do stanu fabrycznego.

 

Padł alternator??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alternator powinien mieć rezystancje 0,8-2,0 oma jak dobrze pamiętam (w zależności od jakiego motocykla) pomiędzy fazami czyli 3 przeważnie żółtymi kablami.

 

Jeśli stawiasz że regel jest dobry to się grubo mylisz.... (przypuszczając że nie ma przerwy w obwodzie)

 

Fajny ten serwis jeśli nie mogą dojść do stanu fabrycznego instalacji(widocznie brak umiejętności czytania schematów elektrycznych).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...