jacek f3 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Witam i z góry dzękuje. oturz mam taki problem .97r moto z angli. Kupiłem ją w śierpniu 08r. chodziła 3 mieś bez problemu troche na koniec cieżej paliła . odpaliłem ją rano pojechałem 2 km postała 15 minut i w czasje jazdy zgasła i już nie odpaliła. Manetka od gazu strasznie cjężko chodzi, oddałem ją do naprawrawy mechanik wyjoł gażnik wyglądał on ''opłakanie'' to za mało ,no nie wiem jak utlenające sję aluminjum, tak jakby solą go posypał ,na ścjankach jest bjały osad , a te okrągłe blaszki (chyba przepustnice) co sję uchylają poruszając manetką są tesz zaśniedzjałe i korodują. No i ten mechanik włożył drugi gażnik ładny sprawny ,umył bak, ustawił moto odpaliło bujnołem sję lecz czułem że nie chodzi tak jak powinno nie ma tego kopa co wcześnjej . Teraz moto stoji i ten osad sję powjększa jest na od lewej strony na pjerwszej i trzecjej komorze. Pytałem i dzwoniłem goścje mówją następująco - uszczeka pod głowicą puściła i płyn z chłodnicy miesza się z paliwem i niszczy gażnik ,. uszczelniacze -uszczelki na kanalikach gdzje krąż płyn nie są szczelne i one to powodują ja sam nie znam sję na moto do tego stopnia i opjeram sję na ich pomysłach.Inni słyszeli o rużnych cudach ale o takich to nie. No i drodzy zmotoryzowani proszę opomoc . Myślałem aby kupić drugi silnik ,gaznik , bak bo w nim chociasz po uprzednim umycju jest tyle rdzy i co mi się nie podoba na korku wlewu paliwa jest ten sam osad biały co w gażniku ,odkręciłem kranik iteż syf . boję sję po prostu że koszty naprawy tego silnika będą większe nisz kupno drugiego i mnjej zachodu . Ponieważ upatrzyłem silnik za 1tyś , gażnik 100zł z robotą 1500zł. z regulacją włącznie sprzedający daje gwarancje rozruchową. mam jeszcze jedno pytanko czy można wrzucić silnik od horneta 600 do tej f3 bo czytałem że inaczej wkreca sję na obroty dolne ma wyższe (inny moment obrotowy) Z góry dzeki . POZDRAWJAM. :icon_question: Witam i z góry dzękuje. oturz mam taki problem .97r moto z angli. Kupiłem ją w śierpniu 08r. chodziła 3 mieś bez problemu troche na koniec cieżej paliła . odpaliłem ją rano pojechałem 2 km postała 15 minut i w czasje jazdy zgasła i już nie odpaliła. Manetka od gazu strasznie cjężko chodzi, oddałem ją do naprawrawy mechanik wyjoł gażnik wyglądał on ''opłakanie'' to za mało ,no nie wiem jak utlenające sję aluminjum, tak jakby solą go posypał ,na ścjankach jest bjały osad , a te okrągłe blaszki (chyba przepustnice) co sję uchylają poruszając manetką są tesz zaśniedzjałe i korodują. No i ten mechanik włożył drugi gażnik ładny sprawny ,umył bak, ustawił moto odpaliło bujnołem sję lecz czułem że nie chodzi tak jak powinno nie ma tego kopa co wcześnjej . Teraz moto stoji i ten osad sję powjększa jest na od lewej strony na pjerwszej i trzecjej komorze. Pytałem i dzwoniłem goścje mówją następująco - uszczeka pod głowicą puściła i płyn z chłodnicy miesza się z paliwem i niszczy gażnik ,. uszczelniacze -uszczelki na kanalikach gdzje krąż płyn nie są szczelne i one to powodują ja sam nie znam sję na moto do tego stopnia i opjeram sję na ich pomysłach.Inni słyszeli o rużnych cudach ale o takich to nie. No i drodzy zmotoryzowani proszę opomoc . Myślałem aby kupić drugi silnik ,gaznik , bak bo w nim chociasz po uprzednim umycju jest tyle rdzy i co mi się nie podoba na korku wlewu paliwa jest ten sam osad biały co w gażniku ,odkręciłem kranik iteż syf . boję sję po prostu że koszty naprawy tego silnika będą większe nisz kupno drugiego i mnjej zachodu . Ponieważ upatrzyłem silnik za 1tyś , gażnik 100zł z robotą 1500zł. z regulacją włącznie sprzedający daje gwarancje rozruchową. mam jeszcze jedno pytanko czy można wrzucić silnik od horneta 600 do tej f3 bo czytałem że inaczej wkreca sję na obroty dolne ma wyższe (inny moment obrotowy) Z góry dzeki . POZDRAWJAM. :icon_question: mój meil jacek [email protected] , lub GG :rolleyes: czekam niecierpliwje na pomoc :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandżo Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 (edytowane) Zaglądnij pierwsze do powitalni. Żeby Ci wytłumaczyć co i jak z gaźnikami mógłbyś sam zrobić, brakło by dnia i cierpliwości na pisanie, a bez obrazy chyba się najlepiej nie orientujesz w temacie. Najlepiej oddaj moto do dobrego i sprawdzonego serwisu. Napisz skąd jesteś, ktoś z forum na pewno poda Ci adresy dobrych i sprawdzonych serwisów. Edytowane 8 Marca 2009 przez gandżo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baaaca Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Witam! Po pierwsze to jest dział 2T. Po drugie Twoja ortografia. :icon_rolleyes: Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chalski9 Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 nie wiedzialem ze f3 to 2T :) jaka mieszanke lejesz?:pzmien dzial koledzy napewno Ci pomoga,powodzenia i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.