gozdzik76 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Witajcie .Mam pytania dotyczące czujnika biegu neutralnego mieszczącego się przed tylnym amorkiem w Yamasze R1 z 2003 r. Otoż dałem założyć alarm (a właściwie jeszcze go zakładają) i alarm założony ,ale po próbach (udanych) rozruchu z pilota nie świeci się kontrolka neutrala. Motocykl można odpalić po wciśnięciu sprzęgła i po jego puszczeniu nadal chodzi natomiast bez sprzęgła nie da rady( pewnie blokada sygnału ze względu na brak z czujnika) .Jeżeli podłączyli masę na krótko z aku do przewodu który dochodzi do czujnika kontrolka neutrala się zapala i jest ok. Tak więc nasuwa się teoria że czujnik padł, ale chodzi o to czy można to w jakiś sposób sprawdzić i przede wszystkim na jakiej zasadzie on działa? i czy przewód który do niego wchodzi jest na stałe czy wyjmowalny. A przyjechałem do nich to k...wa działał. :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motobandyta Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 po prostu wrzuć pierwszy bieg z rozłożoną stopką jak silnik zgaśnie to znaczy że działa poprawnie, to taki najszybszy sposób sprawdzenia tego elementu bez demontowania go. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 (edytowane) Motocykl można odpalić po wciśnięciu sprzęgła i po jego puszczeniu nadal chodzi natomiast bez sprzęgła nie da rady To jak Ty go z pilota odpalasz? Jedz to majstra niech sam naprawia. Edytowane 26 Lutego 2009 przez PiotrekRR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik76 Opublikowano 27 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 po prostu wrzuć pierwszy bieg z rozłożoną stopką jak silnik zgaśnie to znaczy że działa poprawnie, to taki najszybszy sposób sprawdzenia tego elementu bez demontowania go. Przy stopce to jest inny czyjnik jeszcze a ten jest tylko połączony z kontrolką biegu jałowego, ponieważ przewód jest teraz odłączony od czujnika a stopka działa,mało tego na stopce nie mogę odpalić oczywiście ze sprzęgłem ( jak pisałem ) tylko ze sprzęgłem na schowanej stopce :icon_evil: i tak chodzi bez zarzutów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.