tomek_81 Opublikowano 20 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2009 Witam od dzisiaj jestem wlascicielem Fazerki, sprzet ogolnie ok tylko predkosciomierz zacina sie na 80-90 km/h i w tej pozycji zostaje. Obrotomierz dziala jak nalezy, po przejechaniu jakis 30 km zauwazylem ze szybki paruja od zegarow, ale wiadomo bylo juz cos kolo zera. Mam jeszcze pytanka co do eksploatacji tego sprzetu na co zwracac uwage, co ile zmieniac oleje filtry itp. Jak sprawdzic ile zostalo jeszcze naciagu lancucha i gdzie sie znajduje? Czy nalezy smarowac lancuch co jakis przebieg powiedzmy 1000 km? Jakby ktos mial jakas ksiazke, albo serisowke w jezyku polskim bylbym wdzieczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 21 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2009 Witam od dzisiaj jestem wlascicielem Fazerki, sprzet ogolnie ok tylko predkosciomierz zacina sie na 80-90 km/h i w tej pozycji zostaje. Obrotomierz dziala jak nalezy, po przejechaniu jakis 30 km zauwazylem ze szybki paruja od zegarow, ale wiadomo bylo juz cos kolo zera. Mam jeszcze pytanka co do eksploatacji tego sprzetu na co zwracac uwage, co ile zmieniac oleje filtry itp. Jak sprawdzic ile zostalo jeszcze naciagu lancucha i gdzie sie znajduje? Czy nalezy smarowac lancuch co jakis przebieg powiedzmy 1000 km? Jakby ktos mial jakas ksiazke, albo serisowke w jezyku polskim bylbym wdzieczny. Serwisowki po polsku nie ma, parujace zegary i zacinajacy sie predkosciomierz wskazuja na ingerencje wewnatrz z wiadomych powodow. Na temat lancucha oleju zmian itd znajdziesz wiele na forum korzystajac z wyszukiwarki, tak czy inaczej proponuje zaopatrzyc sie w serwisowke nawet te angielskojezyczna pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.