szymus Opublikowano 22 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2004 Oj dawno nie pisalem w tym moim temacie. Ale mam cos ciekawego do napisania :crossy:. Wreszcie pomalowalem SHL. Wiecej szczegolow napisze jak zrobie zdiecia lakieru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid&17 Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2004 Jeżeli możesz to kup nową rurę bo chromowanie się nie opłaca>Twoja rura jest już pewnie skorodowana i niewiadomo jak długo wytrzyma.Nie muszisz jej zatykać ponieważ przed chromowaniem będzie się moczyć w kwasie który i tak by zerzarł drewno>A tak przynajmniej oczyści się z nagaru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymus Opublikowano 24 Sierpnia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2004 na nowa rure nie mam obecnie pieniedzy dlatwego stara wyczyscilem z nagaru i przepolerowalem nalot zszedl ale penie na krotko :(. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kjub Opublikowano 15 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2004 Szymus, wrzucaj zdjęcia pomalowanego sprzętu! Też powoli przymierzam się do malowania mojej M11W. Tylko nie wiem, czy oddać do renowacji lakieru (troche rdzy już się wdało), czy po prostu do lakierowania. W drugim przypadku chciałbym ją zrobić na srebrno-granatowo. I jeszcze jedna kwestia, równie obrazoburcza dla zwolenników oryginalności. :mrgreen: Jakoś nie widzi mi się jazda po wariacko jeżdżącej Warszawie z wyciąganiem łap w lewo i prawo. O ile wiem w SHL nie montowano kierunkowskazów, jednak może da się coś dosztukować, żeby komponowało się z motocyklem? Macie jakieś sugestie? Aha, jeszcze jedno - czy akumulator wytrzyma jazdę cały czas na światłach, tak jak to nakazują przepisy? A może zabytki są wyłączone z tego, tak jak np. nie ma obowiązku montowania kierunkowskazów, jeśli fabrycznie ich nie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymus Opublikowano 20 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 Zdięcia walne jak wydobęde motocykl z piwniy a to nastąpi wtedy jak zorganicuje ost część tzn sróbe do przykręcenia wydechu. Co do lakieru to zdzieraj wszyustko do golego metalu po pierwsze moto moze byc duzo berdziej zardzewial niz na to wyglada poprostu rdza moze jeszcze nie wychodzic z pod lakieru a po drugie na dokladnie oczyszczonej powierzchni nigdy nie zdarzy ci sie ze farba sie zwazy. Co do kierunkowskazów tez nad nimy myslalem ale wkoncu zdecydowalem sie nie montowac ich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Batek Opublikowano 29 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2004 Witam. Mam M11, a co do pytania o miejsce wybicia numeru ramy to jest wybity z lewej strony na glowce, czyli po przeciwnej stronie niz tabliczka. Jesli ktos ma w wersji elektronicznej materialy do SHL 175 M11W (instrukcje obslugi, instrukcje napraw, katalog czesci) to prosilbym aby przeslal mi na maila. Interesuje mnie rowniez procedura rejestracji motocykla jako pojazd zabytkowy, wiec jesli ktos ma takie doswiadczenie i moze sie podzielic informacjami na ten temat to bede wdzieczny. Z gory wielkie dzieki za pomoc. :crossy: Pozdrawiam :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.