ReD-GreeN Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Witam! Mam pytanie czy do seryjnego cylindra,tłoka Miranelli Am6 w xp6 będą pasować pierścienie od DT,TZR,RS w końcu to te same silniki a sam nie mam zielonego pojęcia więc pytam..... Obdzwoniłem juz wiele sklepów nigdzie nie mają pierścienie albo jak już mają to z tłokiem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Pierścienie dorobią Ci w larsonie w oleśnicy :bigrazz: Musisz wziąć tłok i cylinder i dorobia Ci w ciagu 10 dni roboczych :bigrazz: Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 (edytowane) Tłok z pierścieniami nie kosztuje pewnie aż tak wiele w 2t raczej wymienia sie pierścienie razem z tłokiem. Chyba że masz nowy tłok. Edytowane 21 Listopada 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 co lepsze noty tłok nominalny + pierścienie czy szlif i tłok nienomonalny i pierścienie....? Jak nienominalny to jaki powinien byc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 co lepsze noty tłok nominalny + pierścienie czy szlif i tłok nienomonalny i pierścienie....? Jak nienominalny to jaki powinien byc? Jak zmieniasz tłok to już lepej zrobić I szlif. Poszukaj na necie jaki wymiar ma tłok do pierwszego szlifu, zmierz swój i jak masz nominalny to zamów na szlif. Potem zanosisz tłok razem z cyklem do odpowiedniego zakałdu i masz. Jeśli moto jakieś starsze i masz jeszze nominalny tłok to zrób szlif. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 1 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Poszukaj na necie jaki wymiar ma tłok do pierwszego szlifu, zmierz swój i jak masz nominalny to zamów na szlif. Co znaczy do piewszego szliwfu? I co znaczy zamówić na szlif? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 1 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2008 Co znaczy do piewszego szliwfu? I co znaczy zamówić na szlif? Jak robisz szlif to kupujesz tłok nadwymiarowy czyli o większej średnicy niż nominał np. w crm 75 pierwszy tłok nadwymiarowy czyli na I szlif jest o 0,25 większy od nominału. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.