Skocz do zawartości

Dt125r


pawcio24
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów jak założyć w dt125r rok 2000 silnika YPVS i gdzie go podpiąć aby ten silniczek działałp rzy dodaniu i ujmowaniu gazu . (wersja z chłodnicą)

Bardzo pilne.

ten servo (silniczek jest oryginalny od niego poprostu został odłączony i silnik był włorzony do innej ramy a teraz trzeba by go podłączyć ale nie ma kostki

 

Moduł przy silniku jest 2RH-M0 (CZY MA ON BLOKADĘ ZAPŁONU).

KOLOR KABLI Z MODUŁU :

zielono-biały i czerwono-biały (impulsator)

pomarańcz (na cewkę załonową do świecy)

czarny i brązowy ( z silnika)

żółty i czarno-brązowy (z silnika prawdopodobnie zasilanie modułu)

biało-czarny ( gaszenie)

 

silnik servo od zaworu kable:

biało-czarny

biały z cienkim szarym

czarny z cienkim czerwonym

żółty z cienkim niebieskim

 

jak podłączyć to do modułu by sterować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

jak czytałem to musi do niego być jakiś dodatkowy moduł co będzie nim sterować.

rozebrałem go i okazało się że dwa przewody są od zasilania silniczka i trzy od potencjometru (pokazuje on w jam położeniu jest wałek).

ten drugi rodzaj serva ma wewnatrz wbudowany układ .

teraz moje pytanie:

Jaki to jest ten moduł może ktoś wie i jak go podłączyć aby współpracował z modułem zapłonowym

silnik ma oznaczenie 2RJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...