pawcio24 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Witam kolegów jak założyć w dt125r rok 2000 silnika YPVS i gdzie go podpiąć aby ten silniczek działałp rzy dodaniu i ujmowaniu gazu . (wersja z chłodnicą)Bardzo pilne.ten servo (silniczek jest oryginalny od niego poprostu został odłączony i silnik był włorzony do innej ramy a teraz trzeba by go podłączyć ale nie ma kostki Moduł przy silniku jest 2RH-M0 (CZY MA ON BLOKADĘ ZAPŁONU).KOLOR KABLI Z MODUŁU :zielono-biały i czerwono-biały (impulsator)pomarańcz (na cewkę załonową do świecy)czarny i brązowy ( z silnika)żółty i czarno-brązowy (z silnika prawdopodobnie zasilanie modułu)biało-czarny ( gaszenie) silnik servo od zaworu kable:biało-czarnybiały z cienkim szarymczarny z cienkim czerwonymżółty z cienkim niebieskim jak podłączyć to do modułu by sterować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawcio24 Opublikowano 2 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 jak czytałem to musi do niego być jakiś dodatkowy moduł co będzie nim sterować.rozebrałem go i okazało się że dwa przewody są od zasilania silniczka i trzy od potencjometru (pokazuje on w jam położeniu jest wałek).ten drugi rodzaj serva ma wewnatrz wbudowany układ .teraz moje pytanie: Jaki to jest ten moduł może ktoś wie i jak go podłączyć aby współpracował z modułem zapłonowymsilnik ma oznaczenie 2RJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.