Skocz do zawartości

BMW K1200S i K1200R sport - zapytanie


Rekomendowane odpowiedzi

Zestaw montowałem sam . Jedyne co naprawiałem na gwarancji to EWS ale nikt mi żadnych kwasów nie robił z powodu samodzielnie wprowadzonych zmian pomimo że nie omieszkałem się pochwalić mojemu mechanikowi i kolegom ze stoiska sprzedaży motocykli. Jako że dostęp do filtrów i tym samym do tulejek jest bardzo prosty ,wystarczy zdemontować boczne owiewki i już masz filtry a po ich wyciągnięciu w środku puszki powietrza są tuleje , wkładasz rękę i wyciągasz jedne i wkładasz drugie są na wcisk więc jeżeli boisz się o gwarancję to po prostu nie mówisz nic nikomu a przed wizytą u mechanika zmieniasz wszystko na oryginał. Jeżeli potrzebujesz więcej szczegółów montażowych to mam serwisówkę i mogę ci podesłać stosowne fragmenty. Jak rozumiem Lasera zakupiłeś z Kat u dilera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest podchwytliwe pytanie? :biggrin: 289 jak darłem to jeszcze się wyrywał jak pier....ty aż mi się wierzyć nie chciało ale wychodziło że spokojnie ponad 300 . I to nie są bajki bo wracając z Ga -Pa utrzymywałem te 289 przez pare ładnych kilometrów bo na ogonie miałem BMW M3 które idzie bez większych ceregieli ponad 250 i musiałem się od gościa odsadzić. Nie jestem zwolennikiem prucia do oporu ale przy normalnych prędkościach 80-180 czuje dużą różnicę. Testowałem dwie sztuki K1200r Sport bez zestawu i K1200s z zestawem na 300 kilometrowej trasie z tak zwanym niezależnym kierowcą pod koniec testu zamieniliśmy się sprzętami i kolega jadący R sportem przyznał że czuć moc .Oba motory należą do mnie więc kolega nie był do żadnego przyzwyczajony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym roku bylem moze trzy - cztery razy na autostradzie, ze wzgledu na duze netezenie ruchu nie udalo mi sie wyciagnac maxymalnej.

 

Suma sumarum w na nowej " K " jeszcze maxa nie rozwinalem, he, he

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zestaw montowałem sam . Jedyne co naprawiałem na gwarancji to EWS ale nikt mi żadnych kwasów nie robił z powodu samodzielnie wprowadzonych zmian pomimo że nie omieszkałem się pochwalić mojemu mechanikowi i kolegom ze stoiska sprzedaży motocykli. Jako że dostęp do filtrów i tym samym do tulejek jest bardzo prosty ,wystarczy zdemontować boczne owiewki i już masz filtry a po ich wyciągnięciu w środku puszki powietrza są tuleje , wkładasz rękę i wyciągasz jedne i wkładasz drugie są na wcisk więc jeżeli boisz się o gwarancję to po prostu nie mówisz nic nikomu a przed wizytą u mechanika zmieniasz wszystko na oryginał. Jeżeli potrzebujesz więcej szczegółów montażowych to mam serwisówkę i mogę ci podesłać stosowne fragmenty. Jak rozumiem Lasera zakupiłeś z Kat u dilera?

 

tak, Lasera kupiłem razem z moto u dealera.

 

Rafał, kusisz strasznie :-)

Podeślij proszę (dam namiar na priva) fragmenty, chyba wiem co jednak będę robił w długie zimowe wieczory...

 

Przy okazji - Panowie - jak zimujecie sprzęty? Na gumach czy macie stojaki i jeśli tak to jakie?

 

PS

 

Dziś w było -6 jak jechałem rano, ale zmarzłem...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwa razy w miesiącu wszystkie swoje maszyny odpalam i wystawiam na świerze powietrze

 

Rafal tego sie nie robi. nie uzywasz nie odpalaj.

 

:crossy:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robi się robi nie po to pokupowałem motorków żeby sobie nie posłuchać jak pracują i chociaż po jednej ulicy w kółko zimą nie pojeździć :crossy:

Lobby zielonych rozpowszechniło tę informację że motor nie powinien pracować na wolnych obrotach i że lepiej nagrzewać silnik podczas jazdy bo na wolnych obrotach nie osiągnie właściwej temperatury i osady się osadzą i wszystko co najgorsze włącznie z karą boską mnie za to spotka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyglądam sie tej ożywionej dyskusji z zaciekawieniem i musze przyznać ze nakręcacie mnie Panowie na tą K1200S jak cholera... Jade dzis obejrzeć ponoć ostatnią sztuke z 2008 ( czarną) i zrobić małą przymiarkę i dać sobie do myślenia w jesienne wieczory- poczekać za 1300 czy iść w juz dopracowany "temat". A co do zimowania maszyn to moje stoją zakonserwowane na kołach w ciepłym garażu i również jestem zwolennikiem odpalenia moto przynajmniej raz w miesiącu i przypychania ze względu na opony. Jak tak chwile "pochodzą "i nawącham sie spalin i to tak jakoś cieplej na sercu :)

Edytowane przez drex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja zimuje zwykle u kumpla w garazu,w ty roku jednak kupie stojaki, nie trzeba bedzie co 2 tyg. przesowac kol, he, he.

 

:crossy:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafal co to za historie z tym nagrzewaniem silnika ? czy mowiac zielonych masz na mysli kawasaki czy w ogole zielonych ludzi i nie mam tu na mysli ufoludkow :biggrin: ,w instrukcji mojej kawy ,wyraznie pisze by przed jazda rozgrzac silnik na wolnych obrotach do zapalenia sie pierwszego klocka na wyswietlaczu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lobby zielonych to organizacja / partia ekologow lub ludzi broniacych naturalne srodowisko. :biggrin:

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...