ROSIU Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Witam na wstepie sie przedstawię mam na imie Krzysiek i przyszedł czas i na mnie ;-)... żenię się... ;-)) 30 sierpnia o 16.00 w Kościele przy ulicy Św. Michała Archanioła w Rzeszowie powiemy sobie TAK z moją narzeczona ( rodowitą Rzeszowianką) ...jakbyście mieli ochotę...zobaczyć... i nam potowarzyszyć w tej ważnej dla nas chwili (oczywiście na motocyklach) ...to serdecznie zapraszamy. Po Pdkarpaciu jeżdżę od kilku lat tak więc z wieloma osobami spotkałem się na pewno chociaż na światłach lub sie mijaliśmy. Jeślki ktoś jest zainteresowany wyruszam w okolicach godziny 15 z Ostoyi w Jasionce P.S. W razie jakiegokolwiek odzewu wiecej informacji udzielę poźniej lub odpowiem na pytania pozdr, Rosiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Witam jeśli pogoda dopisze to zaglądnąłbym z kumplem ;) a szyszka jakaś będzie ?? :flesje: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROSIU Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Witam jeśli pogoda dopisze to zaglądnąłbym z kumplem :) a szyszka jakaś będzie ?? :) pzdr Witam Szyszka oczywiście obowiązkow z załącznikiem Pozdrawiam ROSIU :banghead: Witam Szyszka oczywiście obowiązkowo będzie i załącznik do niej. Pozdrawiam ROSIU :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Witamz kumplem zjawię się pod kościołem a jeszcze mam takie pytanie czy ktoś z braci motocyklowej będzie ?? żeby czasem ślubów nie pomylić albo coś różnie to może być :biggrin: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...